nieuw hier

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ben nieuw hier, we zijn net 'los gegaan' om te proberen zwanger te worden van de tweede.

We hebben reeds een geweldig zoontje en zouden het nu erg leuk vinden als er een broertje of zusje bij zou komen.

Nog maar net bezig hoor, maar wat me erg verbaasd is dat het me deze keer weer net zo bezig houdt als met de eerste! Had gedacht dat het iets meer op de achtergrond zou zijn in m'n gedachten omdat ik ook al een kereltje heb rondlopen... niet dus!

Nou, eigenlijk hoop ik hier maar heel kort te zijn, maar tot die tijd zal ik hier denk ik wel regelmatig even lezen en misschien ook schrijven.

Marije

Had ik ook, en ik was net zo goed verbaasd van mezelf daarover.

Succes met zwangerworden.
Groetjes Mosy

maak niet uit hoor ik heb 2 kids,en we zijn bezig voor de derde al ruim een jaar en lopen bij de gyn in en uit.maar ik ben er denk ik net zo mee bezig als dat jij ben.zeker als je kinder wens heel groot is kan je het niet makkelijk van je af zetten.soms probeer ik het wel eens maar als ik dan weer alleen door het huis loop ga ik er toch weer aan lopen denken en me man net zo...nou meis ik hoop dat het voor jou ook snel zo mag wezen dat je zwanger zal zijn ik ga voor je duimen hoor....groetjes mij

Ook wij zijn werk aan het maken van een broer of zus. Ik dacht net zoals jij. De tweede keer ga je er minder mee bezig zijn. Je hebt trouwens al een wonder rondlopen. Maar toch kan ik het moeilijk loslaten. Elke maand dat het niet gelukt is, is weer een teleurstelling. Maar als ik dan naar mijn dochtertje kijk, kan ik mij er wel sneller overzetten dan de eerste keer. Al begin ik snel te rekenen wanneer broer of zus "gemaakt" ken worden. In elk geval succes en hopelijk wordt je geduld niet te lang op de proef gesteld.

Bij mij is nu de derde op komst en ook ik ben er intens mee bezig, dus ik deel je ervaring.

Succes
Miep

Hoi,
Wij hebben al een dochtertje van 19 maanden en nu 3 maanden bezig voor een "broertje" of zusje maar ik ben er veel meer mee bezig dan bij de eerste toen was het ook al de tweede keer raak.
Ik was toen ook niet bezig met wanneer mijn eisprong zou zijn en zo.
Ik hoorde toen van veel mensen om me heen dat ze al een hele poos bezig waren, dus ik had zo iets van we wachten het wel af.
Maar nu heb ik zo iets van hoe eerder hoe beter. Ik zie nu ook overal alleen dikke zwangere buiken om me heen. En iedre keer baal ik dat ik nog niet bij die groep hoor.

Groetjes van ons.

Terug
Bovenaan