nieuw hier

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik ben hier voor het eerst. Mijn vriend en ik zijn ook aan het proberen om zwanger te worden. Nog niet zo lang hoor eigenlijk pas sinds deze maand. Maar ik snap niks van die cuclussen en wanneer de mijne is en wanneer ik dus een eisprong heb weet ik ook niet (dom he). Weet iemand hier hoe ik dat allemaal kan uitrekenen??
Alvast bedankt.
Groetjes mij

Kijk maar eens op: www.babybrabbel.nl bij de online testen. Daar kun je het uitrekenen. Succes!
Liefs Waterman

Ben je gestopt met de pil? Zodra je weet hoelang ongeveer je cyclus duurt kun je kan rekenen wanneer je vruchtbaar bent. Zal je even de mijne als voorbeeld geven. Ik ben op 30 januari j.l voor het laatst ongesteld geweest, als het goed is dan moet ik de 28 feb weer worden(hoop het niet) ongeveer 14 dagen voor je ongesteldheid heb je je eisprong in mijn geval dus, 28e - 14 is de 14e febr. Hoop dat je hier iets aan hebt, en anders brand maar los!

Groetjes

Hallo
Bedankt voor jullie reacties en ik geloof dat ik het nu wel snap maar eigenlijk moet ik nu dus eerst mijn volgende menstruatie afwachten om te zien wat mijn cyclus is want ik ben nog niet ongesteld geweest zonder dat ik de pil slikte en weet dus niet of het regelmatig is? Maar goed ik hoop dat het allemaal lukt. Ik blijf meelezen en af en toe een berichtje plaatsen dus tot gauw en allemaal veel succes!!

groetjes

Terug
Bovenaan