Nieuw hier!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Gezellige boel hier!

Ik wil me even voorstellen. Ik ben 27 jaar en woon samen met mijn vriend.
Ik ben in september 2004 gestopt met de pil maar nog niet zwanger.
Ik twijfelde wel even of ik hieraan mee moest doen omdat ik vind dat ik er soms te veel mee bezig ben, soms word ik er zelf niet goed van. Maar aan de andere kant lijkt het me hartstikke leuk om ervaringen met jullie te delen.

Ik zit nu in mijn vruchtbare dagen. Ik heb vandaag het beruchte slijm dus jullie snappen wel wat ik zometeen ga doen.

Mijn NOD is 4 april.

Groetjes,
Esprit

hoi esprit!
leuk dat je ons komt vergezellen op dit forum.Ik zit er zelf pas ook een weekje op hoor,en ik vind het hartstikke leuk .
Dat je naar jouw idee er teveel mee bezig bent,dat idee hebben er meerdere hoor.
en dat is het mooie!Hier kan je je ei kwijt want we zitten allemaal in hetzelfde schuitje immers en dat sterkt het juist!

Nou voor straks:veel plezier en maak er wat moois van!
ddoeidoei

Hoi esprit,
Ik ben natje en ben 28, we zitten in ronde 10 ondertussen. Ik zit al een tijdje op dit forum en kan zeggen dat het fijn is om je hart eens te luchten. Als ik van mezelf vind dat ik er teveelmee bezig ben, kom  ik enkele dagen niet op het forum. In elke geval klus goed en hopelijk heb je deze ronde prijs. Natje

Hoi Esprit

Welkom

Vandaag is ook mijn klusdag

ik ben natasja 24 jaar

en zit in ronde 2

ik heb al een zoontje van bijna 3

welkom hier

het is er erg gezellie

en idd kan je je ei kwijt

mijn nod is dacht ik 1 april maar ik weet het niet zeker

ik wil het niet precies uitrekenen wanneer ik moet etc

ik probeer te luisteren naar me lichaam

bij mijn eerste ging het ook zo

maar ja ik zit nu pas in ronde 2

14 februarie is mijn spiraaltje verwijderd

groetjes natasja

Hoi Esprit.................

Kom er gezellig bij.
Ik ben Suus, 35 en bijna een jaar getrouwd. We wonen sinds oktober in ons nieuwe huis en zijn nu écht klaar voor een kleine.
We zijn nu bezig met ronde 3. Ik zit nu ook in mijn vruchtbare dagen en mijn NOD is 5 april................ dus we zitten in dezelfde spannende tijd.
Want de dagen van de eisprong tot de NOD vind ik oh zo spannend........... en dat wachten duurt dan zolang.

Tsjaa, soms ben ik er ook wel te veel mee bezig............. maar dat kan toch ook niet anders??
Zeker als je aan een temperaturen bent............ dan ben je er toch al iedere ochtend voor dat je opstaat mee bezig......

Zeg, veel succes en ik zal voor jullie

Groetjes,

SUUS

hoi esprit,

ik denk soms ook dat ik er teveel mee bezig ben, maar dat komt enkel omdat je het zo graag wilt. Het zou eigenlijk gek zijn als je er dan niet mee bezig was, toch..
Ik ben in december gestopt met de pil en mijn nod is 21 of 28 maart
groetjes kreeftje

Hoi Esprit,

Wees welkom !!!
Al je vragen zijn welkom en heb je raad voor iemand anders
gewoon reageren !!
Jouw NOD is op mijn verjaardag !!! Toevallig !!!

Groetjes Biaggi

Hoi Esprit,

Welkom op het forum.

Ik zit zelf ook pas vanaf vorige week op het forum. Zit nu in ronde 3 en mijn NOD is 29 maart.

Groetjes Cindy

Terug
Bovenaan