nieuw hier!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!!!

Ik zag dit forum vanochtend en dacht ja leuk hier wil ik ook aan mee doen lekker kletsen met iedereen die het zelfde wil!!!

Ik zal me even voorstellen, ben Nathalie 27 jaar en woon samen met mijn vriend!
Ik ben 24 februari gestopt met de Nuvaring dus eigenlijk nog maar heel kort!!
Graag zou ik willen weet wat NOD nou precies in houdt??? Ik ben vandaag ongesteld geworden dusse is dat nou de datum die dan op de lijst moet staan??? of snap ik er niets van???Enne kan je die lijst ergens bekijken ofzo??
Enne hoe kan je nou uitrekenen wanneer je vruchtbaar bent??
Jullie horen  het al ben nog echt een groentje wat dit betreft hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen!!!

Nou tot snel hoop ik!

Groetjes Nathalie

hoi hoi

Leuk,dat je er bent. Het is hier heel gezellig, en je kunt met alle vragen terecht.
NOD is niet ongesteldheids dag. Dus de dag dat je niet ongesteld hoopt te worden.
Als jij vandaag ongi(ongesteld) bent geworden. is dit dag 1.En dan moet je weten hoelang jou cyclus duurt. Zoals je hier gelezen hebt, verschilt dat heel erg.
En moeten sommige onder ons temperaturen, of ovulatie testen gebruiken, om te kijken wanneer ze vruchtbaar zijn.
Je kunt op www.babybrabbel.org laten uitrekenen wanneer je nieuwe NOD is en wanneer je vruchtbare dagen zijn. Dit is gemiddeld 14 dagen voor je NOD. dan drie dagen ervoor en twee dagen erna. Klus je dan om de dag, zit je goed. En advies is om de dag voor je eisprong te klussen, dan heb je ook meer kans.

Veel liefs Doortje

Ps waar kom jij vandaan??

o ja ben ik weer. Om de lijst te bekijken, moet je effe terug bladeren. ergens zul je de NOD lijst vinden

GR Doortje

Hoi Doortje,

Wat leuk dat je zo snel reageerd!!
Ik ga het gelijk even bekijken!! Aangezien ik vandaag voor het eerst ongi ben geworden nadat ik ben gestopt kan ik dus als ik het goed begrijp mijn nod nog niet uitrekenen???
Als je me lastig vind met al me vragen moet je het maar zeggen hoor!!!
Ik kom uit Noord-Holland en jij???
Ben jij al lang bezig of ook nog maar net??

Groetjes Nathalie

hoi

Lastige of stomme vragen bestaan niet.
Ik kom uit limburg een plaatsje bij Heerlen in de buurt. Ik ben nog niet voor het echie bezig. ik Heb een maagband, en ik moet a.s vrijdag voor controle. Als alles goed is mag ik dan stoppen met de pil. Ik heb dan 31 maart mijn laatste pil. Ik ben wel al begonnen met foliumzuur.

Hoe werkt die ring waar jij het over had. Zitten daar hormonen in, of werd je altijd spontaan ongesteld??

Gr Doortje

Hoi,

Leuk dat je je ook hebt aangemeld, ik zit ook nog maar vanaf vorige week op het forum. Ik ben 25 en zit in ronde 3 mijn NOD is 29 maart.

Gr. Cindy

Ha Nath,

Van harte welkom.
Ik ben J, en ben sinds januari bezig en zit nu in ronde 3.
Groetjes en veel succes en plezier hier.
We duimen hier veer elkaar oor geluk, en ook voor jou duim ik weer even harder.
Groetjes J

Hoi Doortje,

Die ring geeft ook hormonen af maar minder dan de pil!! je brengt hem in dan blijft ie drie weken zitten en dan na drie weken verwijder je hem en heb je net zoals met de pil je stopweek en na die week breng je weer een nieuwe in!!

Nou ik duim voor je dat je mag beginnen!!!

Ik duim uiteraard voor alle meiden !!!

Terug
Bovenaan