nieuw hier

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Ik ben al enige tijd regelmatig op de site om jullie berichtjes te lezen. Erg leuk, dus ik dacht, ik meld me ook aan.
Ben in juli gestopt met de pil. Inmiddels op het moment voor de vierde keer sindsdien ongesteld. Eerste keer duurde ongeveer 4 maanden, 2de keer 47 dagen en de derde keer 34 dagen. Erg vervelend dat ik afgelopen donderdag na bijna 10 weken wachten toch ongesteld ben geworden. Ik hoor in mijn omgeving wel mensen die aanraden een ovulatie tester te gebruiken maar is wat lastig als je nooit weet wanneer je volgende menstruatie komt. Zijn er meer mensen die hier ervaring/problemen mee hebben?

Gr,
Mikkie

Hoi Mikkie,

Sorry maar ik ben dus niet zo'n iemand die onregelmatig ontgesteld is. Hoelang ik de pil ook slik mijn cyclus is en blijft 28 dagen stoppen of niet stoppen met de pil. Maar goed wat ik wel tegen je wil zeggen is WELKOM en nog iets tis echt leuk hierzo zit er zelf ook nog niet zo heel lang bij, maar moet zeggen dat ik het erg leuk vind hier. Heel erg veel lieve meiden die hun ervaringen met je willen delen dus ik weet zeker dat je met iedere vraag een bij passende reactie krijgt. Heel veel succes met het klussen en zwanger worden,
groetjes en een dikke x van Leonie

Ook ik kan je geen antwxoord geven op je vraag. Maar toch welkom en hopelijk kunnen we je wel helpen met andere vraagjes of gewoon even kletsten. Natje

Helaas ik kan er ook niet over meepraten, bij mij is alles zeer regelmatig.

Maar toch welkom hier, gezellig dat je er bent...............

Tot gauw groetjes Mirella

hoi hoi,

Nou ik heb er dus wel ervaring mee. Helaas!!!!!!

Ik ben nu 13 maanden bezig en nog maar drie keer ongie geworden dus ik snap hoe je je voelt.
Die ovulatie testen heb ik een maal gebruikt na mijn eerste ongie na 150 dagen. Ik had toen het idee dat het weer op gang was. Niet natuurlijk. Maargoed ik die testen gebruiken en niets te zien natuurlijk en pas na 116 dagen ongie dus zonde van het geld. Ze zijn erg duur. Wel ben ik toen met temperaturen gestart en daar kon ik ook niets wijzer van worden en de huisarts ook niet. Maar ik hou het nog steeds bij om na een aantal cyclussen toch een soort patroon te gaan herkennen.
De cyclussen gaan steeds korter duren en deze maand gaan we beginnen met onderzoeken en misschien daardoor denk ik dat ik deze keer een normale cyclus ga krijgen.
Dit is alvast een stukje van mijn verhaal.  Maar ik zou pas die ovulatie testen gaan gebruiken als  iets in je temperatuur gaat zien.

Groetjes Mariska

Lijkt mij zo'n gedoe dat temperaturen. Moet je dat iedere dag doen? En wat is dan het beste tijdstip?

valt wel mee hoor.
Je moet het iedere dag doen voor het opstaan en het liefst na even veel uur slaap.
Groetjes Mariksa

Terug
Bovenaan