nieuw hier

A

Anoniem

Guest
Hoi, ik ben nieuw hier. Vanaf nu gaan we serieus klussen.
Ik ben benieuwd, mijn mannetje wou het al heel lang maar dat komt denk ik omdat hij  bijna 6  jaar ouder is dan ik. Wij gaan binnenkort eerst op vakantie( naar de Antillen!!!!) dan voor het eggie. Vraagje: als je eerst je gewone cyclus af wil wachten, zoals ik dus, welk voorbehoedsmiddel kun je dan het beste gebruiken buiten een condoom om? Of ga je dan gewoon "voor het zingen de kerk uit" hahahaha.
Groetjes Baby24

Hoi baby24,

wat leuk om een intro te lezen die van mij had kunnen zijn!
Mijn vriend is ook 6/7 jaar ouder dan ik, en wil ook al een tijd heel graag kinderen.
Ik ben zelf 24, dus ik wilde nog even wachten...De laatste maanden heb ik eigenlijk steeds meer het gevoel dat het NU bij ons hoort, ik wil het ook graag  en waarom zou je dan wachten?

Ik heb zelf een aantal jaren de prikpil gebruikt, en dus was het best lang wachten op een (regelmatige) cyclus. Tot die tijd hebben we gewoon een condoom gebruikt.
Als het in de tussentijd zo mocht zijn dat je TOCH zwanger wordt, is het eigenlijk geen probleem, toch?

Ik hoop je vaker tegen te komen op het forum en natuurlijk dat we ons allebei binnenkort kunnen aanmelden bij een subforum!

liefs Lily

Hoi wij zijn de eerste maanden ook voor het zingen de kerk uitgegaan. Maar je kunt er toch ook voor gaan? Groetjes Suzanne

Hoi hoi,

Gezellig dat je er bent, ik ben ook één van de nieuwerds! Ik ben net gestopt met de pil (na 11 jaar) en wij wachten 2 menstruaties af om te zien hoe het gaat. Dan weten we een beetje waar we aan toe zijn. Tot die tijd gebruiken we gewoon een condoom, maar mocht het een keertje misgaan, ook geen man overboord!

Veel plezier hier!
Liefs, Katie

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie reactie's. Het is ook niet zo dat ik het erg zou vinden hoor om gelijk zwanger te worden, hoe makkelijk kun je het dan hebben!!!!! Maar we gaan volgende week zondag met vakantie naar de Antillen, nu zaterdag moet ik ongi worden, dus wie weet wordt het wel een Antiliaantje!hahaha. Maar ja, ik ben 18 april gestopt en nu zaterdag moet ik ongi worden, en eigelijk wil ik even wachten totdat ik een "gewone"menstruatie gehad heb. Ik ben ongeveer 9 jaar aan de pil geweest. Op de een of andere manier zegt een stemmetje in mijn hoofd dat het beter is als de natuur weer een keer zijn gang heeft kunnen gaan, maar aan de andere kant kan ik ook niet wachten totdat het zo ver is hahahaha!!!!!
Groetjes Baby24

Hey Baby,

Ik wens je heel veel succes met het klussen en hoop dat het snel zal lukken, zelf ben ik al bijna een jaar bezig om zwanger te raken maar tot nu toe nog steeds negatieve berichten. Mijn vriend is 10 jaar ouder dan mij daarom wil ik het ook zo graag nu, zelf ben ik 21 over twee maanden word ik 22. We hebben het deze maand weer geprobeerd dus nu afwachten. Ik wens je heel veel succes en plezier op mijn geboorte eiland!!

van Queenbabygirl

Terug
Bovenaan