Nieuw hier!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!
Ook ik ben nieuw. Zal me even voorstellen, ik ben Teske (28) en mijn man en ik hebben twee weken geleden besloten dat we dolgraag aan kindjes willen beginnen! Ik zal hier dus veel te vinden zijn. Zin in!
Liefs, T.

Welkom Teske

Ik ben Alma en wij zijn in mei getsopt met de pil en gaan ook voor ons eerste kindje.
We zitten nu in ronde 3. in de wachtdagen.
Hopelijk ben je snel zwanger en stel je vragen hier gerust. er is altijd wel iemand die iets weet.

Succes Alma

Hoi Teske,

Welkom op het forum. Wel even een waarschuwing: het is verslavend hoor .
Ik ben  "al" 34 jaar en wij zitten in de eerste ronde voor een tweede wondertje.

Hoop dat je snel zwanger bent!

Groetjes TeHa

Hoi Teske...

Van harte welkom hier meid! Ik ben Bats, 36 jaar, heb drie dochters van
15, 13 en 8 en wil met mijn vriend samen graag een vierde kindje
krijgen... We gaan ronde 8 in..

Veel succes met zwanger worden en tot notes...

Liefs.. Bats

hallo!!!

ik ben janine, 27 jaar, en we zitten nu in de wachtdagen van ronde 1 voor ons eerste kindje. hartelijk welkom, het is hier erg leuk!!

veel succes en geluk bij het klussen!!

liefs janine

Hallo allemaal!
Wat lief dat jullie zo snel hebben gereageerd. Ik zal hier zeker vaak te vinden zijn, moet wel nog even wennen aan alle zwangerschaps-termen . Maar denk  dat  het klopt als ik zeg dat we over een dag of tien onze eerste ronde ingaan. Ik vind het zo spannend!  Weet dat het niet goed is, maar kan eigenlijk aan niks anders meer denken.  Voor jullie allemaal natuurlijk net zo spannend. Good luck!
Liefs, Teske

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op deze site en zit met een paar vraagjes.

Ik ben gestopt met de pil (laatste menstuatie 20 juni) en heb een zeurende
pijn in mijn onderbuik. Ook ga ik vaak naar de WC en ben 's avonds
afgenoedeld. Zou het kunnen dat ik nu al zwanger ben?! (Wil dit zeggen dat
ik ook in ronde 1 zit?!)

Groetjes, Saskia

Hoi Teske,

Van harte welkom!! Zelf ben ik 24 jaar en we zitten in de 2e ronde voor het 1e kindje. Veel plezier hier!!

Saskia77, zou natuurlijk kunnen dat je zwanger bent, echter het kan natuurlijk ook je ongesteldheid zijn. Daar kan je anders/meer last van hebben als toen je de pil nog slikte. Succes!

Groetjes Hallow

Terug
Bovenaan