Nieuw hier...

A

Anoniem

Guest
ik heb op de één of andere manier hetgevoel dat ik zwanger ben...gewoon het gevoel in me buik, Ik ben de laatse tijd nogal snel emotioneel, ik weet niet wat ik er van denken moet, ik ben door verhuizing nogal slordig geweest met de pil en ben ook nog wel al ongesteld maar 2 dagen al ofzo ipv 5 dagen, kan het zijn?? ik ben ook al een opgeblazen gevoel en soms is me buik hard, maar soms ook weer niet.
Ik wou het gewoon ff kwijt, en kijken wat andere mensen ervan zouden zeggen

Groetjes..

Welkom hier ik hoop dat je het heel erg naar je zin zal hebben hier.
Ik in ieder geval wel ( ben hier ook nog maar  sinds kort hoor )

Ik zal als ik jou was gewoon een test doen dan weet je het gewoon zeker.
Maar het kan natuurlijk ook allemaal door de stress zijn gekomen, want ja verhuizen is ook niet niks.
Maar ik hoop voor je dat het wel raak is.

Groetjes nathalie 24 jaar, tweede ronde, 2e kindje.

Hoidiehoi

Allereerst welkom!! Het is hier ontezttend gezellig.

Een goede vriendin van mij is zwanger geraakt toen ze ivm het overlijden van haar oma een aantal nachten in het ziekenhuis heeft geslapen. Ze is toen ook een paar dagen de pil vergeten....(vraag me wel nog altijd af of ik zin zou hebben ik sex als mijn oma op sterven ligt...maar ja) Zij heeft niu een mooie gezonde zoon. Als je heel vruchtbaar bent kan het dus wel degelijk!!!

Succes, liefs Annet

Bedankt voor de reacties ik doe volgende week een test ook al ben ik daar veel te zenuwachtig voor, en ik zal jullie op de hoogte houden

Groetjes

Ps. Ik ben echt blij met zon forum als deze je kan er veel aan hebben...

Terug
Bovenaan