NIEUW HIER!!!

A

Anoniem

Guest
ik volg al een tijdje de berichten op dit forum. maar heb zelf nog nooit een bericht geplaatst.
ik zal me eerst even voorstellen. ik ben mirthe en ben 25 jaar.
probeer net als jullie zwanger te raken. zit in ronde 2.
ben nu 8 dagen overtijd maar test negatief.
in ronde 1 had in een cyclus van 38 dagen. het zegt dus nog niks.
hopelijk krijg in alsnog een positieve test en anders hoop in dat de duivels snel komen want dan kunnen we door naar ronde 3.

meiden ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen worden!!
en dat ik me bij jullie forum aan mag sluiten

groetjes mirthe

Hoi Mirthe,

welkom hier!!

spannend is het he??
wij zijn nu bezig voor ons 2e kindje en we zitten ook in de 2e ronde.
zit nu op dag 37 dus moet nog heel ff geduld   hebben aangezien mijn vorige cycles 41 dagen was....

er is ook een msn groep waar je je kan aanmelden, want daar kunnen we gezellig chatten.
meestal zijn we er 's avonds te vinden, het is erg gezellig dus als je je wilt aanmelden ben je van harte welkom!!

http://groups.msn.com/leukea-s-mamas

veel succes,

liefs Bri

hoi bri,

we zitten dus beide in ronde 2. leuk zeg. in ronde 1 had ik dus een cyclus van 38 dagen.als die regelmaat erin blijft zou ik maandag mijn nod hebben.
merk jij al ergens aan of het raak kan zijn of niet
ik heb zelf een week terug wel   rugpijn, buikkrampen en verstoppingen  gehad. maar die zijn nu helemaal weg. gewoon een kwestie van afwachten maar.
ik heb me trouwens net aangemeld. maar hoe moet ik nu verder

groetjes mirthe

hoi hoi,

nee ik voel nog helemaal niks.
Maar dat had ik bij mijn eerste ook niet, maar dat had ik ook bij mijn vorige cycles, ik voelde niks maar werd toen ineens ongesteld.
aan de ene kant ben ik wel blij want ik lees zoveel verhalen over dat je lichaam je in de maling kan nemen.

ik heb nog niet niet je aanmelding ontvangen maar je krijgt vanzelf een mailtje en dan kan je aan de slag

liefs Bri

oke dan wacht ik het nog eventjes af. en anders probeer ik het nog een keer

groetjes mirthe

hey ik denk dat je het opnieuw moet proberen want heb nog steeds niks ontvangen en meestal gaat het wel snel!

liefs bri

ik zal het vanavond opnieuw proberen. moet nu weg.
schoonvader is jarig.
tot vanavond dan!!!

mirthe

Terug
Bovenaan