nieuw hier

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Dit is de eerste keer dat ik hier mijn verhaal neerzet. Heb wel  al regelmatig meegelezen.
Wij  zijn  sinds vorig jaar november serieus aan het proberen zwanger te raken. Helaas gaat niet altijd alles zoals je het graag zou willen en  is het dus nog steeds niet gelukt. Ik heb altijd een hele onregelmatige cyclus gehad. In  het begin na stoppen van de pil zaten er  soms 7 - 9 weken tussen, de laatste tijd gaat het beter, zo'n 4 a 5 weken.    In augustus dit jaar al een keer naar de huisarts geweest, werd natuurlijk weer naar huis gestuurd met het advies er wat minder mee bezig te zijn. (Makkelijker gezegd dan gedaan!!!) Wel al temperatuurslijst laten zien was volgens huisarts wel een eisprong, maak je dus niet zo druk. Mocht in december weer terug komen als het dan nog niet gelukt was. Aangezien dat het geval was dus weer naar de huisarts geweest en een verwijsbrief gekregen voor de gyn. Morgen heb ik mijn eerste afspraak. Ben erg benieuwd wat er op zo'n eerste afspraak allemaal gebeurt.
Is er iemand die mij kan vertellen wat zo'n eerste afspraak inhoudt???
Alvast bedankt!

Hoi Sanne,

Ik kan je niet vertellen wat er allemaal gebeurd bij zo'n eerste afspraak maar ik wil je wel veel sterkte wensen.

Groetjes Sabine

Hoi Sanne

Ik kan je helaas ook niet vertellen wat er dan allemaal gebeurt. Wel wil ik je vragen om me morgen even op de hoogte te houden, want ik mag zelf binnenkort ook, en ben heel benieuwd wat er allemaal te gebeuren staat....

Heel veel succes morgen. Ik hoop dat alles met een sisser voor jullie afloopt.
Liefs Annet

Hai

Jemig weer zo'n reactie van mij waar je eigenlijk niks aan hebt. Ik weet het dus ook niet maar ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen.
ik duim voor je

veel liefs wies

Terug
Bovenaan