nieuw hier

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik lees al een tijdje mee, en heb besloten om me aan te melden.
Heb 21 maart mijn mirena spiraal laten verwijderen, met het zelfde doel als jullie: zwanger worden. Meteen maar een vraag: wie heeft er ervaring met zwanger worden na een mirena? Na het laten verwijderen had ik na een dag wat licht bloed verlies en de volgende dagen ook, dit t/m zaterdag toen wasik echt goed ongesteld, maar ook maar een dag en op zondag nog wat licht bloedverlies.
Iedereen veel succes en tot schrijvens.

Hee geetje welkom hier.
Heb helaas geen ervaring met een spiraaltje, maar er zijn er hier genoeg denk ik die dat wel hebben.
Ik wens jou veel succes en tot schrijvens

Hoi Geetje,
welkom op het forum. Ook ik kan je niet verder helpen.
Maar er zijn er vast die wel antwoord kunnen geven.
Groetjes V.

Hai Geetje,

Heb onlangs (1 april geen geintje!) ook mijn mirena spiraaltje laten verwijderen, ik had inderdaad ook last van lichte bloedingen, alleen dit was ongeveer 2/3 dagen en erg licht.
Ik was ook benieuwd of dit nou menstruatie was of een lichte bloeding zoals mijn huisarts mij heeft ingelicht.
Nu weet ik dus ook niet of dat mijn laatste menstruatie was.....

Ik kan je ook niet helpen, zit namelijk zelf ook met de vraag! hahaha

Groetjes Marjolein

Welkom Geetje!!!!
Ik heb geen ervaring met een spiraaltje dus daar kan ik je niet mee helpen.
Wou je alleen even welkom heten.
Succes met zwanger worden.
Groetjes Melanie

Hoi Hoi,
Sorry... ook ik heb geen ervaring met een spiraaltje.

Ik wil je wel welkom heetten op dit forum en hoop dat je
gauw zwanger bent!!!

Liefs Leah

Hallo,

ik heb ook een spiraaltje gehad (heb deze op 1 december laten verwijderen). Ik ben nog niet zwanger voor zover ik weet (zit in ronde 5). Maar ik heb mijn spiraaltje op een donderdag laten verwijderen en kreeg op zondag bloedverlies, niet gruwelijk veel, maar het was er wel. dit heeft maar 3 dagen geduurd. maar dit is wel een menstruatie geweest. Het kan ook best zijn dat het op het begin niet zo erg veel is, omdat het spiraaltje juist ervoor gezorgt heeft dat er al die tijd geen eitje in kon nestelen en daardoor maakte je baarmoeder minder slijmvlies aan. en de menstruatie is juist het afstoten van het overtollige slijmvlies als een eitje onbevrucht blijft. dus het kan best een gewone menstruatie zijn en dat het langzaam aan toch wat meer wordt, want nu wordt je baarmoederslijmvlies weer normaal aangemaakt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes, mejon 24 jaar (ronde 5)

Terug
Bovenaan