nieuw hier

A

Anoniem

Guest
Hallo!
Al een paar maanden lees ik weer actief mee op  het jonge gezinnen  forum. Eerder heb ik er veel aan gehad tijdens de zwangerschap en na de geboorte van mijn eerste kind. Elke keer hoop ik me voor te kunnen stellen bij een maandforum, maar helaas, bezig met ronde 12 en nog niet weer in verwachting! Dus hier ben ik dan, bij "zwanger worden". Voor mijn gevoel ben ik nu al best lang bezig, al hoewel ik ook niet meteen zwanger was van de eerste. Dat heeft toen 9 rondes geduurd. Omdat ik weet dat er ook veel bekenden hier meelezen, post ik liever (nog) niet onder mijn echte naam.
Hartelijke groeten, vis78

Hoi Vis!

Welkom terug op het forum...
Inderdaad ook al best lang bezig jij...ik ben 17 maanden bezig voor eerste kindje...
Aan de ene kant ga je je zorgen maken..aan de andere kant weet je dat het soms gewoon langer duurt.... en daar kunnen we helaas niets aan vefranderen
Nou heel veel succes!!

Liefs Linnepinnie

Hoi,

Heel herkenbaar dit allemaal, ik ben nu bezig met ronde 11 dus weet wel een beetje hoe je je voelt. Succes in ieder geval!

Groetjes Sp. ronde 11, eerste kindje

Hai, ik zit inmiddels in ronde 28 of 29 ik weet het gewoon al niet eens meer, maar het is moeilijk je gaat aan jezelf twijfelen, bij ons is er na de operatie van mijn man niks met ons aan de hand, maar toch laat het op zich wachten , wat kan het leven toch gemeen zijn. Maar we moeten hoop blijven houden, al is dat zo moeilijk. Succes

Terug
Bovenaan