nieuw hier

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal...
Ik ben ans en ook ik wil graag zwanger worden. Lees al een tijdje mee, maar nu komt het er eindelijk van. Heb net een vast contract en we kunnen ervoor gaan. Wel  bang voor reacties van collega's (mocht het snel raak zijn)want ben net nieuw.. maar nu kan het eindelijk en willen niet meer uitstellen. Dus jullie zullen me nog  wel vaker zien hier....
groetjes angela  

Hoi ans,

welkom op dit forum!!! het doet de laatste dagen een beetje raar, maar hoop dat dat snel is opgelost.

En niks van aan trekken hoor van je nieuwe collega's. Gewoon ervoor gaan!!!

Groetjes,
Mienetje
(ronde 2, nod morgen, maar voel mijn ongi eraan komen)

dankje wel...
ben gewoon een beetje bang voor... heb ook nog geen nieuw contract getekend..
maar heb al mijn tijdelijke contracten al gehad. dus ze moesten mij vast geven. dus ook al heb ik niks getekend ze kunnen mij niks maken....anders zou ik nu zwart werken snappie? Maar toch bang dat als ik wel snel zwanger raak dat het fout gaat op het werk.. want kan mij geen ontslag veroorloven..heb idd gemerkt dat het niet helemaal zo goed werkt. kan haast geen reacties lezen/openen..

Hoi Angela!
welkom hier op het forum! spannend he, voor een kindje gaan!
snap dat je dat gevoel hebt met je baan, maar ook je baas en collega s weten dat elke vrouw  met jouw leeftijd zwanger kan worden en ik neem aan dat ze het alleen maar leuk voor je zullen vinden!!! als het normale collega s zijn tenminste.
of werk je met alleen maar mannen??
Ikzelf zit in ronde 1 van mijn tweede kindje, ben nu officieel 1 dag overtijd...spannend dus!

groetjes en veel succes en vooral plezier met zwanger worden!

Leonie75

Hallo,
Welkom op deze site!!! Normaal gaat het vanzelf maar dit weekend is het echt niet leuk erg!!!
Je moet erg veel geduld hebben, ach ja kunnen we daar weer over zeuren hihi!!!
Nou in ieder geval wens ik je heel veel succes met zwanger worden!!
Zo te lezen heb je al wat klachtjes, dus wie weet kunnen we jullie binnenkort feliciteren!!!

Groetjes Sandy

hoi angela,

nog even ter aanvulling: je mag dus niet ontslagen worden als je zwanger bent. Op de site hier van jonge gezinnen staat hier vast wat info over te vinden!

groetjes,
Mienetje

Terug
Bovenaan