nieuw hier...

A

Anoniem

Guest
Hallo, mijn naam is Emmie, was hier al eens eerder, maar moest toen een beetje afstand nemen,
we zitten inmiddels in ronde 17, en hopen dat het nu echt gauw raak is!!!
wie weet! we  zullen de moed niet verliezen!!  mijn nod is nu 22 Juni....dat duurt nog een poosje hè? er maar weer goed tegenaan!  
Liefs,  Emmie

hoi hoi

leuk dat je erweer bent!!!
ik snap dat je ff afstand had genomen,we  zijn zelf nu in ronde 11 31mei is mijn NOD!!!
het is ook allemaa moeilijk dat het zo lang duurd,en voor je gevoel word iedereen zwanger!!!
maar ben je al een keer bij de HA gweest?mag ik vragen hoe dat dan ging?
en wat is je leeftijd?

xxtam80

Hoi hoi,
Ik ben 22, en inderdaad bij mijn huisarts geweest, die keek niet eens, maar zei, kom over een jaar maar terug, want je bent nog jong zat,   allemensen, dan zit je ook met een brok in je keel, omdat je er zo lang op voor bereid hebt om de eerste stap te zetten, maar ik heb van mijn schoonzusje het advies gehad, wat bij haar al 2 keer geholpen heeft, om magnesium, honingpollen, en formina te slikken, daar ben ik net 1 maand mee begonnen, dus wie weet!!! mijn schoonzus was toen na 3 maanden al zwanger! misschien heb ik ook zoveel geluk! maar het is wel moeilijk, mijn andere schoonzus heeft nu oo een kindje, dat was de eerste maand al raak, dan denk je wel eens hè?? niet dat ik jaloers ben helemaal niet, ben evengoed gek met dat kleine wurm! maar ja, je wilt het zelf zõò graag...en jij??

ik ben 25,en als ik 26 word zijn we een jaar bezig,dat is over 6 weken!!!
mijn schoonzusje en ik zijn zinder het van elkaar te weten 1 dag na elkaar gestopt met de pil,zei was na 3 maand zwanger en is over 6 weken (op mijn verjaardag notabene)
uitgeteld!!! en ik vind het ook hartstikke leuk voor haar!!(maar wij willen ooooook)
maar hoelang waren jullie bezig dan toen je naar de HA bent gegaan?
wel heeeeeeeel erg dom dat hij je weer naar huis stuurd en zegt kom over een jaar maar weer!!!
daar be ik dan ook zo bang voor he...

xxxtam80

o ja,ik tempratuur nu ook zins 2 maand,ff kijken of dat help!!!
en heb gister op www.sensitest.nl testen besteld,waneer je eisprong is!!!
mischien ook wat voor jou...

quote: Emmie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2006 13:00:14'));

Hoi hoi,
Ik ben 22, en inderdaad bij mijn huisarts geweest, die keek niet eens, maar zei, kom over een jaar maar terug, want je bent nog jong zat,   allemensen, dan zit je ook met een brok in je keel, omdat je er zo lang op voor bereid hebt om de eerste stap te zetten, maar ik heb van mijn schoonzusje het advies gehad, wat bij haar al 2 keer geholpen heeft, om magnesium, honingpollen, en formina te slikken, daar ben ik net 1 maand mee begonnen, dus wie weet!!! mijn schoonzus was toen na 3 maanden al zwanger! misschien heb ik ook zoveel geluk! maar het is wel moeilijk, mijn andere schoonzus heeft nu oo een kindje, dat was de eerste maand al raak, dan denk je wel eens hè?? niet dat ik jaloers ben helemaal niet, ben evengoed gek met dat kleine wurm! maar ja, je wilt het zelf zõò graag...en jij??

he emmie

Wat een onzin je bent nog jong, net of je dan wel heel gauw zwanger kan raken, ik ben 23j
En ik loop sinds januari via het ziekenhuis om zwanger te worden, maar ik ben al bijna 3j bezig....
Je moet er gewoon opstaan dat ze jou doorverwijzen als je je echt zorgen maakt, ik weet niet hoelang je al bezig bent, ik was al meer dan 2j bezig dus vandaar misschien dat ik gelijk ben doorverwezen...
Het komt goed meid, en Inshallah(als god het wil) zullen we allemaal dit jaar nog zwanger zijn...

liefs Chahidaatje

Terug
Bovenaan