quote: Emmie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2006 13:00:14&apos

);
Hoi hoi,
Ik ben 22, en inderdaad bij mijn huisarts geweest, die keek niet eens, maar zei, kom over een jaar maar terug, want je bent nog jong zat, allemensen, dan zit je ook met een brok in je keel, omdat je er zo lang op voor bereid hebt om de eerste stap te zetten, maar ik heb van mijn schoonzusje het advies gehad, wat bij haar al 2 keer geholpen heeft, om magnesium, honingpollen, en formina te slikken, daar ben ik net 1 maand mee begonnen, dus wie weet!!! mijn schoonzus was toen na 3 maanden al zwanger! misschien heb ik ook zoveel geluk! maar het is wel moeilijk, mijn andere schoonzus heeft nu oo een kindje, dat was de eerste maand al raak, dan denk je wel eens hè?? niet dat ik jaloers ben helemaal niet, ben evengoed gek met dat kleine wurm! maar ja, je wilt het zelf zõò graag...en jij??
he emmie
Wat een onzin je bent nog jong, net of je dan wel heel gauw zwanger kan raken, ik ben 23j
En ik loop sinds januari via het ziekenhuis om zwanger te worden, maar ik ben al bijna 3j bezig....
Je moet er gewoon opstaan dat ze jou doorverwijzen als je je echt zorgen maakt, ik weet niet hoelang je al bezig bent, ik was al meer dan 2j bezig dus vandaar misschien dat ik gelijk ben doorverwezen...
Het komt goed meid, en Inshallah(als god het wil) zullen we allemaal dit jaar nog zwanger zijn...
liefs Chahidaatje