nieuw hier

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

heb al een tijdje op het forum mee zitten lezen en nu heb ik de stoute schoenen aan getrokken om me te registreren.

Wij zijn nu pas 2 maanden "bezig" om zwanger te worden, wie weet deze maand, hoop het erg!!!!

Dacht dat ik er heel nuchter mee om kon gaan maar bij alles wat ik doe komt toch die gedacht van een kindje naar boven.

Ben ook al bezig met het zoeken van mijn vruchtbaarste dagen, wij werken allebei onregelmatig dus baal echt als we "het"niet hebben gedaan als ik het vruchtbaarst ben, erg he?

Werk zelf in het ziekenhuis en zie ook collega's die zeer moeilijk zwanger worden en dan hoop ik maar dat ik niet tot die groep behoor.

Nou dames, en heren misschien, heel veel succes en we horen het wel wanneer het wat is geworden!!!!

WELKOM.

Winnie the Pooh fan?? Daar is de naam toch van....

ik en mijn vriend zijn inmiddels met ronde 8 bezig..... duurt nu wel erg lang hoor! Ergens heb ik het gevoel dat ik voor de herfst wel zwanger ben.....

liefs LA

Hoi hoi

Welkom, ik heb ook even gewacht voordat ik de stoute schoenen aan trok, maar het is best wel handig. Ik ben eigenlijk niet zo'n forum type, maar nu kijk ik wel elke dag even en probeer ook te reageren. Heb je vragen meteen stellen er zitten hier heel veel meiden met veel antwoorden.
succes en groetjes

Hallo daar,

Ook ik ben nieuw op dit forum, al heb ik hier ook even gezeten toen ik zwanger wou worden van mijn eerste kindje. Maarja die wordt in oktober al weer 2 dus is afgelopen week het spiraal eruit gehaald en gaan we er weer voor !

Maar het is oh zo spannend. Meiden ik leef met jullie mee, het is fijn dat we al die emoties en iritaties over het wachten op een zwangerschap hier kunnen spuien. Want mijn man wordt er nu al af en toe moe van.
Ach ja het is toch anders voor de man dan voor de vrouw.

Groetjes,
Jasmijn

onreglematige diensten, haha ja dat ken ik. Mijn man en ik werken allebei onregelmatig, dus we zien elkaar soms dagen bijna niet. EN net ion je vruchtbare periode niets kunnen doen is inderdaad VERVELEND...
Ben zelf ook nog niet zo lang geregistreerd maar het is hier inderdaad errug leuk en leerzaam...
Veel leesplezier
Marianne

Terug
Bovenaan