Nieuw hier!

A

Anoniem

Guest
Nou ja, niet helemaal nieuw eigenlijk.... Toen ik in 2005 zwanger was van mijn zoontje Thijmen was ik af en toe wel op het forum oktobermoeders 2005 te vinden.

Nu proberen we weer zwanger te worden van ons 2e kindje. En ik vind het weer net zo spannend als toen!
Dat vervelende wachten tot je nod... Wat gaat de tijd dan langzaam zeg! (Mijn periode is nogal variabel dus intussen heb ik alweer 2x getest.)
Bij Thijmen  was het meteen raak, maar nu helaas niet... vandaag ongi geworden. Balen zeg! Ik hoop de volgende keer beter!

Jullie allemaal veel succes!
En laat het aftellen tot de test maar weer beginnen!!! (nog maar ongeveer 31 dagen...)

Groetjes,
Saskia

quote: mama sas schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-09-2006 15:59:47'));

Nou ja, niet helemaal nieuw eigenlijk.... Toen ik in 2005 zwanger was van mijn zoontje Thijmen was ik af en toe wel op het forum oktobermoeders 2005 te vinden.

Nu proberen we weer zwanger te worden van ons 2e kindje. En ik vind het weer net zo spannend als toen!
Dat vervelende wachten tot je nod... Wat gaat de tijd dan langzaam zeg! (Mijn periode is nogal variabel dus intussen heb ik alweer 2x getest.)
Bij Thijmen  was het meteen raak, maar nu helaas niet... vandaag ongi geworden. Balen zeg! Ik hoop de volgende keer beter!

Jullie allemaal veel succes!
En laat het aftellen tot de test maar weer beginnen!!! (nog maar ongeveer 31 dagen...)

Groetjes,
Saskia

Hoi Saskia,

Voor mij ben je wel nieuw: dus Welkom! hihi.
Wel leuk dat jullie voor een tweede kindje zijn. Hoe oud is Thijmen nu?

Jammer dat je net ongesteld bent geworden.
Heel veel succes!

Liefs, Nadine,

Hey Saskia !

Wat gezellig dat je ook bij ons komt schrijven, hoe meer zielen hoe meer vreugd he?
En elk advies kunnen we hier gebruiken.
Ook wij zijn bezig voor een tweede kindje.
Onze dochter is nu bijna 2,5 jaar en we kunnen niet wachten tot we zwanger zijn van een tweede.
Bij onze dochter duurde het 1,5 jaar voordat ik zwanger was, hopen dat het nu even wat sneller gaat.
Succes weer met deze spannende tijd.
Groeten van Miena.

Hai Saskia,

Welkom hier! Ik 'zit' hier ook net weer 2 weken. Net als jij zijn we bezig met een 2e, dit is mijn eerste ronde weer. Mijn dochter is nu 21 maanden. Het is weer superspannend, volgende week week NOD.... .  
Balen dat je ongi bent geworden, maar goed nieuwe ronden nieuwe kansen toch! Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!
Suc6!!

liefs
Fee Julia

hoi Saskia,

toch weer welkom hier hoor .
Heel veel succes de komende periode dan maar weer en tja..dat wachten dat went dus nooit..

groetjes,
Tamar

Hoi Saskia,

Succes met het zwanger worden van jullie 2e!
We gaan zelf nu voor de derde.
Blijft spannend he?!

Groetjes mamaloe

Hallo!

Thijmen is nu 11 maandjes oud. Wel leuk hoor zo'n klein ukkie die alles heerlijk probeert uit te zoeken. Hij kan trouwens al bijna los staan en loopt al rondjes rond de tafel.

Groetjes,
Saskia

Hoi Saskia,

Leuk dat je ook meeschrijft   , zelf schrijf ik ook nog niet zo heel lang mee. Ga nu onze 2e ronde in voor ons 2e kindje.
Wij hebben een zoontje van net 3. Van hem waren we in de eerste ronde zwanger, dan hoop je daar met een 2e toch een beetje op he, maar helaas. Ach en als ik reeel ben dan weet ik dat het nu vast wat langer duurt, ben 34 jaar, dus ....

Succes en ik hoop dat je snel zwanger wordt,

Liefs,
Stanneke

Terug
Bovenaan