nieuw hier

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen

wat een leuke site zeg! Ik ben nieuw hier en heb al wel het een en ander gelezen, maar schrijf voor het eerst. Ik ben al sinds twee maanden gestopt met de pil, mijn cyclus is nu regelmatig en we   hebben nu besloten om aan kinderen te gaan beginnen. Ik vind het erg spannend, maar wel een hele leuke periode.
Als ik vragen heb kan ik ze hier stellen dat lijkt me erg prettig, want we vertellen nog aan niemand dat we een kinderwens hebben.
Ik hoop dat iedereen snel zwanger is , succes iedereen en vanaf vandaag doe ik actief mee op de site, leuk!

Liefs Miepie

hoi,

heel veel succes, hoop dat je snel zwanger bent

groetjes moekje

hoi hoi,

welkom!! en leuk dat je ook reageert.
het is idd leuk hier op dit forum, als je vragen hebt probeert
ieder je te helpen. hopelijk gaan we allemaal naar het volgende forum!

succes!!   groetjes bianca.

He Miepie,
Welkom op de site. Ik doe zelf ook nog niet zo lang mee en ben zelfs nog niet bezig met zwanger worden.....maar over ongeveer een maand is het zover!! Ik kan niet wachten en heb nu al de kriebels.
Ben net begonnen met slikken van foliumzuur, aangezien het wordt aangeraden hier een maand van tevoren mee te beginnen.
Ik wens jou alvast heel veel succes! houd ons op de hoogte.
Lfs Joet

hee welkom hier
Hoop idd dat je ook snel zwanger bent.
heel veel succes
gr Quinsjen

bedankt voor de reacties, leuk!
En Joet, het wordt volgende maand dan ook een spannende maand wanneer je ook echt gaat voor een kindje.

Miepie

hoi hoi welkom hier. ikke ben ook nieuw
(nou ja weer nieuw)

Miepie, welkom. En welkom andere (weer) niewelingen. Ben zelf ook vrij nieuw, hou de site al weer een paar dagen in de gaten, maar reageer nu pas  meer/echt.

Hoop dat iedereen hier, niet te lang op dit forum hoeft te zitten, maar snel door kan gaan naar het volgende forum: Zwanger zijn.

Zou dat niet fantastisch zijn?!?!?

Terug
Bovenaan