nieuw hier

A

Anoniem

Guest
hallo ladies

ik zal me zelf voorstellen ik ben pris21 en woonsamen en zijn vier maanden bezig met zwanger worden en kan niet wachten tot het zover is .
ik heb ook een vraagje mijn nod was 11 okt en nog steeds geen rode duiveltjes te zien en normaal ben ik het al netjes op tijd ongie geworden en ik heb al twee testen gedaan en nog negatief en ik moet vaak plassen moeheid en al twee weken het ongie gevoel lijkt als of het eraan komt allen het komt niet !! lekker onzeker allemaal .
wanneer is het het beste om weer te testen of maar langer af wachten help!!!

groetjes pris21

Hai Pris,

Welkom hier.
Als je geduld hebt zou ik volgende week nog een keer testen maar je kan ook naar de huisarts gaan, die weet misschien wel hoe of wat.
Ik wens je in iedergeval heeeeeeel veeeeeeel succes.
Vervelend als je niet zeker weet of de red devils nog gaan komen of dat je misschien toch zwanger bent.
Kop op!!!!

Lfs, Niek

hoi niek ,

bedankt voor je snelle reactie ,als het er dinsdag nog niet is ga ik langs de huisarts
en ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben maar toch blijft het zo onzeker ,normaal kan je toch gelijk na je nod positief testen teminste dat dacht ik jammer nog even wachten dan .

groetjes

Meestal kan je na je NOD wel positief testen, maar heb ook al meerdere keren gelezen dat dat bij sommige vrouwen wat langer duurd omdat het bepaalde stofje wat in je urine zit als je zwanger bent bij sommige net te laag is om het aan te tonen en dus langer de tijd nodig hebben voordat het aantoonbaar is. Ik zou als ik jou was naar de HA gaan en je verhaal doen...dat je normaal altijd op tijd ongesteld bent en dat je je anders voelt.
Hij zal waarschijnlijk ook een urine test doen of je doorverwijzen voor een bloedtest.
Heel veel succes.

Lfs Niek

hoi niek,

bedankt , ik ga gewoon even afwachten en dan naar de ha en dan daar een paar testen doen als  dan  nog niet ongi ben . laten we hopen dat we allemaal snel zwanger worden jij ook veel sucses.
liefs pis21

Terug
Bovenaan