nieuw hier!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ben nieuw hier en heb gister al een vraag gesteld over NOD maar mezelf nog niet voorgesteld .

Ben 26jaar en heb al een zoontje van 13mnd, en zijn nu druk aan het klussen voor nr.2!
1e keer meteen zwanger maar nu gaan we de 3e ronde in, 3x scheepsrecht?, ik hoop het want het is best vermoeiend!
heb al wel wat voortekenen om weer ongi te worden dus het zal nog wel even duren. moet 24okt ongi worden dus ik wacht rustig af

succes allemaal en ik duim voor jullie!!

groetjes ellepel

hoi

ben hier ook nog niet zo lang , maar zit ook in   ronde 3. Ik ben net 38 geworden en mijn nod dag is 20 okt. of de 24 . Ik weet het niet precies had de eerste maand een cyclus van 28 dagen en in de 2 ronde 24 dagen . Ben benieuwd wat er deze keer gebeurd.heb verder nog nergens last van.Nou ook veel succes gewenst en het wordt weer een spannende week.
groetjes indy

Welkom op dit forum. Gezellig hier en je wordt er vaak wijzer van en heerlijk om even je 'ei' kwijt te kunnen. Succes met zwanger worden en hopelijk is inderdaad drie maal scheepsrecht.

groetjes

Hoi allemaal,

Ik zit rond de zelfde datum als jullie. Als mijn cyclus hetzelfde is moet ik de 24ste ongi
worden.

Dit is ronde twwee voor ons eerste kindje.

Hoi Ellepel,

Leuk dat je ook komt kletsen. Ik ben ook 26 en heb een dochter van 18 mnd.
Zit nu in ronde 1 en over 2 dagen mijn NOD... ben erg zenuwachtig.

Ook ik was de 1e x gelijk zwanger... dus heb goeie hoop....
weet dat het niets zegt maar we wachten maar weer even af...

Groetjes Bieb.

hoi,
Welkom op dit forum!!
Ik zal mezelf ook even voorstellen;
ik noem mezelf annie1 ik ben 26 jaar, een paar maanden getrouwd en we zitten nu in ronde 4!
Rond 1 november heb ik mijn nod!

Liefs annie1

Hoi Ellepel,

Leuk dat je ook op dit forum mee komt kletsen.

Ik ben zelf   24 en heb een zoontje van bijna 14 maand. Wij zijn ook bezig voor een tweede en hebben net de eerste ronde achter de rug. Deze is op niks uitgelopen, ik ben ongi geworden en wacht op de klusperiode.

Spannende tijde hè dat afwachten? Maar, de 24e komt al aardig dichtbij.
Meid ik duim voor je en hoop dat inderdaad drie keer scheepsrecht is.

Liefs Til

Terug
Bovenaan