Nieuw hier

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Ben nieuw op dit forum en wil me graag even voorstellen. Ben sinds vorig jaar getrouwd en mijn man en ik willen heeeel graag een kindje. Ben nog maar net gestopt met de pil en weet ook nog helemaal niet hoe mijn cyclus is, maar ja, we proberen het gewoon.
Ik woon trouwens in Oostenrijk. Zijn er nog andere meiden die in het buitenland wonen?

Groetjes,
Lien

Hoi Lien,

Om te beginnen welkom op de site. Wat leuk dat je in Oostenrijk woont. Bevalt het een beetje? Hoe lang wonen jullie er al?
Ik zelf woon gewoon in Nederland, maar er zitten dacht ik nog een paar dames op de site die in het buitenland wonen.

Groetjes,

Sara

Hoi Sara!

Ja het bevalt  heel goed hier! Ik woon hier sinds sep 2002, en ben verhuisd omdat mijn man (toen nog vriend) Oostenrijker is. Heb hem leren kennen tijdens een stage in een hotel....:) Ik  mis Nederland soms wel hoor, maar kan gelukkig goedkoop heen en weer vliegen. Mijn hele familie woont nog in Nederland. Wat betreft gezondheidszorg gaat het hier wel anders. Je kunt zo naar een gynaecoloog  of ander speciaal arts  zonder doorverwijzing van de huisarts. Lekker makkelijk.

Hoe lang ben jij al bezig voor een baby?

Groetjes,
Lien.

Wat ben jij een bofkont om in oostenrijk te wonen! Tussen die frisse alpenlucht moet het toch zeker lukken om een mooi kindje te maken!

Makkelijk dat je geen doorverwijzing nodig hebt voor een gyn. En fijn he dat je in je moederstaal lekker op een site kan chatten.

nou Freundliche Grüssen

en kom maar vaak eens polsen hier

groetjes
talke

Oostenrijk?!! Ja kan me voorstellen dat je Nederland soms wel mist, maar de liefde brengt je soms waar je hem niet verwacht, zullen we maar zeggen!

Succes met je eerste ei!

Groetjes Anoek

Ik hoop van harte dat het gaat lukken om een mooi kindje te maken. Als ik soms die berichten lees van meiden die na jaren nog steeds niet zwanger zijn, of zelfs al een aantal miskramen achter de rug hebben... Het is wel heel spannend allemaal!

Wel leuk al die reacties! Ben nu al verslaafd aan dit forum...:) Woon trouwens niet in een alpenhutje ofzo hoor... maar gewoon in Wenen.  Ook heel leuk.  

Wie gaat er van jullie ook voor de eerste ronde? Of in welke ronde zitten jullie?

Oh ja vandaag is koninginnedag, maar daar merk ik hier niks van...

Hey Lien,
De liefde heeft mij tot in Griekenland gebracht. Mijn verloofde leren kennen op vakantie. Hij was plaatselijk en vanaf toen, nu 4 jaar geleden, zijn we onafscheidelijk.
Wij zijn ook bezig voor een eerste beebje, ik ben 31.
Spijtig genoeg is mijn laatste zwangerschap geeindigd in een miskraam,
maar we gaan er weer voor. Mijn NOD is 3 mei
Heel veel geluk

Hey mamasita,

Leuk te lezen dat er ook andere meiden in het buitenland zitten! Is je verloofde grieks of nederlands? Ben je van plan binnenkort te trouwen? Mijn man is een oostenrijker.
Succes met het zwangerworden!

Terug
Bovenaan