Nieuw hier!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Allereerst wil ik degene die zwanger zijn van harte feliciteren en diegene die bezig zijn heel veel succes en sterkte toewensen. Ook diegene waar het mislukt is deze maand heel veel sterkte.
Ik zal me eerst ff voorstellen :
 Ik ben Bernadet en woon samen met mijn vriend,  onze  hond en katten. Wij zijn vorig jaar februari (2006) gestopt met de pil en nu dus "al" 15 maanden bezig.
Ivm met persoonlijke omstandigheden (overlijden moeder en schoonvader) , denken wij dat het eigenlijk niet gelukt is veel stress enzo, maar we hebben op dit moment zoiets van 2007 is een nieuw jaar ,dus een nieuwe start. Op naar een zwangerschap ........ hopelijk....Mijn laatste ongi was 9 mei ... dus we wachten rustig af , hij was wel erg anders dan hiervoor en we hebben de keer daarvoor zeg maar op het goeie tijdstip geklust (onverwachts) hihihihi.
Nou dames heel veel succes en hopelijk op naar een zwangere tijd ..
groetjes Ber

Hoi!

welkom hier! ik hoop echt voor jullie dat 2007 jullie jaar wordt! tis jullie gegund hoor! positief blijven, dat is een hele goede instelling!

We zijn 9 maanden bezig, maar hele lange cyclussen en maar 3 keer 'echt' ongesteld geweest. Waarschijnlijk heb ik geen (goede) eisprong en ga 13 juni voor het eerst naar de gyn. We zullen zien!

Succes en hoop dat 2007 ook ons jaar wordt!

Imme xx

Hoi!

Ik ben hier ook nieuw! Welkom! Mijn man en ik zijn ook al een tijdje aan het ´klungelen ´. Ik mag door medicijngebruik nl niet elk moment zwanger worden. Erg lastig. Tot nu toe alleen geprobeert op de momenten dat ik geen medicijnen hoefde te gebruiken. Na twee miskramen ben ik nu helemaal gestopt en gaan we er opnieuw voor.

Ik ben ook 9 mei ongesteld geworden en moet nu weer 6 juni ongesteld worden. Ik ben dan op vakantie...zou leuk zijn :)

Groetjes,
Lique

Hallo,

Welkom hier!!!!!!
Ik hoop voor jullie dat het een mooi jaar
mag worden na een jaar zo als jullie hebben
gehad.Poeh zeg wat een kl**** jaar is het voor
jullie geweest.Nou veel suc6 met zwanger worden!!

Groetjes Belinda

Dames,
Dank jullie wel voor de lieve welkomstberichtjes.
We zijn idd lekker bezig vorige keer hadden we zeg maar op het goeie moment geklust en nnu ben ik eigenlijk al vanaf dat moment niet echt lekker meer. Vaag gevoel in mijn buik, hoofdpijn en vreselijk moe. Ben wel gewoon weer ongi geworden 9 mei maar heel anders dan ik normaal ben, dit heb ik overigens al wel een keer vaker gehad, eind vorig jaar.
Toen dacht ik zeker te weten dat ik zwanger was , echt mijn ongi bleef weg en ik was op een gegeven moment een week overtijd, had alle symptomen, en toen deed ik de test , zo negatief als het kon.Ik flink balen, mijn vriend , ja maar wat verwacht je moet je kijken wat voor jaar we hebben gehad dat zou heel bijzonder zijn als je nu zwanger zou zijn. Ik tja daar heb je gelijk in , mannen hebben altijd gelijk ... grrrrr
Maar goed Dit jaar nieuwe start nieuwe kansen en hopelijk ben ik dus idd zwanger nu zou wel mooi zijn , maar ik ben ook net begonnen op mijn nieuwe baan (leidster buitenschoolse opvang) .
Groetjes Ber

Nog een kleine aanvulling over dat ik net begonnen ben op mijn nieuwe werk......
Ik werkte in ieerste instante ergens anders (tpg) ,maar toen waren we natuurlijk al bezig, maar we willen gewoon erg graag een kindje, en dat ik nu een andere baan heb tja , das dan jammer voor die baan , maar wij gaan gewoon door met proberen zwanger te worden. Maar goed in principe zijn ze daar wel erg goed voor hun personeel.Dus dat scheelt ...Als je maar een open communicatie heb met elkaar ... nou dat doen we dan toch ..
Groetjes Ber

Terug
Bovenaan