Nieuw hier

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier!
En ik val maar gelijk met de deur in huis. Is dit forum enkel voor dames die moeilijker zwanger kunnen worden?

Wij willen binnenkort voor een tweede kindje gaan. Mijn zoontje is nu 8,5 maanden oud. Ik had het geluk dat ik van hem binnen 2 maanden zwanger was.
Nu is het afwachten of het nu ook zo vlot gaat.

Maar we willen nog een paar weken wachten. Bij mijn zoon is namelijk een chromosomenonderzoek gedaan, waar we de uitslag nog van binnen moeten krijgen. De verwachten en hoop is dat daar niets uit komt. Maar voor de zekerheid wachten we nog even..
Ze hebben dat onderzoek gedaan omdat hij was slappere spiertjes heeft! Hij ontwikkelt zich verder gelukkig wel prima.

Nou, veel succes allemaal!

Groetjes, roos

hoi roos, welkom hier!

leuk dat jullie aan jullie 2e kindje willen beginnen, hopelijk weer snel raak!!

hoe ging dat bij jou? wat voelde jij toen je zwanger was? zit zelf nu in mijn 2e maand...de eerste keer nadat ik met de pil was gestopt werd ik ongesteld op de 31ste dag..nu de 2e maand ben ik het nog niet en zit ik nu op dag 34, maar het gekke is, ik voel deze maand al dik anderhalve week, een raar gevoel in mijn buik heel laag onderin! en dat werd met de dag erger, nu de hele dag door! telkens denk ik dat ik ongesteld wordt maar dan weer niet, toch voelt het alsof ik het ben!! ben ook heel erg moe, en wispelteurig! wordt er gek van!

wel weet ik dat tijdens het "ontpillen" je lichaam rare dingen laat voelen,wat kan lijken op een zwangerschap, maar de teleurstelling er groot is als het niet zo blijkt te zijn, dus ik wacht het af tot volgend weekend, als het dan niet zo is, haal ik een testje...

maar zenuwslopend is het wel zeg!! pffff...ik weet gewoon nog niet of ik nu over tijd ben of dat ik gewoon een onregelmatige cyclus heb...

maarja sorry heel verhaal over mezelf!! hahaha

jullie heel veel suc6 met zwanger worden ook!!!

liefs mimi

oh en hopen dat de uitslag van je zoontje positief zal zijn!!!!!

Hoi Mimi,

Bedankt voor je reactie!
Zenuwslopend is dat he!
Je wilt van alles voelen...denkt van alles te voelen..je twijfelt of je het wel echt voelt grrrr

Heel herkenbaar. Vorral de eerste maand toen het niet raak was bij mij!
De tweede maand was ook wel raar. Op de een of andere manier had ik echt een goed gevoel, terwijl ik aan mijn lichaam nog niet zoveel merkte! Maar ik heb getest op de dag dat ik eigenlijk ongesteld moest worden! En er verscheen gelijk een dikke streep! Ik had een hele regelmatieg cyclus van 28 dagen. Nu is die cyclus 32 dagen. Ik was drie maanden voordat we wilden gaan proberen gestopt met de pil.

Die maand dat het niet gelukt was zijn we wel gelijk gaan uit eten met wijn! Toen kon dat  weer even  haha!

Maar het is idd een zenuwslopende periode! Maar wess gerust...dan kun je daar alvast aan wennen. Want zwanger zijn en een kindje hebben brengt naast heel veel vreugde ook continu zorgen en twijfel met zich mee! Ik merk dat ik met die gevoelens nu wel anders omga als voor mijn eerste zwangerschap!

Heel veel succes! We duimen hier voor je!

Groetjes, roos

Terug
Bovenaan