Nieuw hier

<p>Hallo,</p><p>blij dat ik deze Site heb gevonden voor meer info en uitleg. Ik vind het zo moeilijk om er met iemand over te praten omdat ik het nog wil stil houden :)<br /><br />Mijn vriend en ik zijn klaar voor de volgende stap! </p><p>ik ben 09/10 gestopt met mijn pil en ook erna gewoon mijn menstruatie gekregen ( ik heb ze maar 3 dagen ). <br />Een dikke week erna heb ik enorm veel steken in mijn onderbuik gekregen en klein beetje bruin verlies. <br />Kan misschien iemand weten wat het kan zijn? Misschien nog wat vuil bloed van mijn menstruatie? <br />Mijn NOD is 11 november, maar ik weet ook wel dat het zelfde is dat je de eerste ronde in verwachting geraakt. </p><p> </p><p>groetjes</p><p> </p><p> </p>
 
Hi, je lichaam heeft de tijd nodig om te ontpillen. dat zal zeker nog tijdje gaan duren. En je lichaam zal 'gekke' dingen gaan doen. Alle hormonen moeten eruit. 
Zelf had ik onwijs veel last van hoofdpijn, buikpijn, misselijk en soms ook bruin bloedverlies. Hoort er allemaal bij. 
 
Succes! 
 
Hi!
Ik ben zelf op 01/10 gestopt met de pil, en mijn cyclus lijkt ook helemaal in de war te zijn. 
Ik vermoed dat we inderdaad nog even moeten ontpillen, vooraleer we onze cyclus goed in beeld krijgen :-( 
 
Heey 
 
ja inderdaad ik denk dat mijn lichaam het gewoon moet worden na het stoppen van de pil. 
Ik heb mijn menstruatie altijd maar 3 dagen 4 dagen komt zelde voor.

groetjes en succes ? 
 
Terug
Bovenaan