Nieuw hier

Hallo allemaal,

Na lange tijd op het zwanger worden forum geschreven te hebben kan ik me EINDELIJK bij jullie melden want ik ben morgen 5 weken zwanger!!!!!

Ik zal me even voorstellen:

Ik ben Inge, 30 jaar en getrouwd. We zijn een kleine 2 jaar bezig geweest waarvan 1 jaar in de medische molen. We zouden in januari starten met IUI maar geheel onverwachts bleef vorige week mijn menstruatie uit en verscheen er een dikke vette plus op de test!!!!!

We kunnen het gewoon niet geloven!!!!

Ik heb echt een aantal dagen moeten aklimatiseren omdat ik me helemaal had ingesteld op de IUI.
22 december krijg ik een vroege echo. Ze kijken dan of alles op de goede plek zit. (Dit is dan weer het voordeel van de medische molen!)

Nu is dit helemaal nieuw voor mij dus ik wil ALLES van jullie weten!! Wat nu te doen? Hoe kom ik aan een goede verloskundige, waar moet ik aan denken enz!!

Groetjes,
Inge
 
Hallo Inge!

Van harte gefeliciteerd en welkom hier! ;) Fijn dat je een vroege echo krijgt. Dat zal je een lekkere zekerheid geven strakkies! Ik zou met je gyn overleggen of en wanneer je over kan stappen naar een verloskundigepraktijk.

Liefs van mij -x-
 
Hoi Inge,

Ik wil je graag even feliciteren met jullie zwangerschap, zoals jullie weten is het niet van zelf sprekend.
Geniet er van, ik ben al 9 weken aan het genieten van mijn zoontje
 
hoi inge,
wat geweldig en gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat fijn dat je zo'n vroege echo krijgt, ik weet nog dat het bij mij heel veel opluchtig gaf om het te zien en te weten dat het goed zat. Daarna ben ik via de gyn. door gestuurd naar de verloskundige. Dit vond ik heel fijn dat klinische gedeelte was achter de rug en ik kon rustig gezond zwanger zijn bij de verloskundige. Als er geen reden is om bij de gyn. onder controle te blijven zou ik als ik jou was gewoon naar de verloskundige gaan, is veel fijner.
veel geluk en succes met de echo.
 
Hoi Inge, gefeliciteerd met jouw zwangerschap. Ik heb precies het zelfde meegemaakt. We probeerden al 2 en een half jaar om zwanger te worden. We zouden in september met inseminatie beginnen en toen in augustus was ik ineens zwanger. Wat er dan door je heen gaat, je gelooft het niet. Voor sommige mensen is het zo vanzelfsprekend, voor jou en mij een groot wonder. Ik ben nu 5 maanden zwanger en ik heb mijn eerste echo met 8 weken gehad. Een hele geruststelling, dat zul je zelf ervaren, dan geloof je het echt. Ik blijf bij de gyn. onder controle, maar als bij jou verder alles goed is, word je wel door gestuurd naar een verloskundige. Heel veel geluk en geniet ervan.
 
Van harte, ik ben zelf al bevallen en hoor hier op dit forum niet echt meer thuis maar ik kom afentoe nog eens even kijken. Heel erg leuk voor je dat het nu eindelijk zover is voor je! Geniet er maar van want het is echt een speciale tijd.

groetjes, Jane
 
Terug
Bovenaan