nieuw hier

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vandaag een zwangerschapstest gedaan en JAAAAAAAAAAA!!!!!! ik ben zwanger. Ik ben uitgerekend op 25 september.
Ik heb al een zoontje (Santi) van 19 maanden.

Groetjes Segunda

GEFELICITEERD! je bent twee weken na mij uitgerekend nu ben ik niet meer de prilste(ook leuk om te weten} ik hoop dat alles goed zal gaan leuk gevoel he?en.... ben je ook zo aan het dagdromen, dat je het eigenlijk niet kan geloven....en nog wel een bevestiging wil? ik heb 3x een test gedaan voordat ik mezelf geloofde haha groetjes sasja

Hé Segunda, wat leuk! Zijn we weer samen zwanger! Kom je nog wel eens op juni 2003 moeders?

groetjes,
Cat

Hoi dames van de juni 2003 groep,
Hier nog een die weer zwanger is, ik ben nu weer uitgerekend in juni, timing hè?
Hoe gaat het met jullie en met jullie kleintjes? Met Bart gaat alles prima, groeit goed en hij brabbelt een heleboel maar we kunnen er nog weinig van verstaan haha.
Segunda gefeliciteerd en Cat wanneer ben jij uitgerekend?
groetjes Christel

Hoi dames,

Sasja: ik heb voor mijn NOD dag wel 7 testen gedaan en uiteraard waren ze negatief. Bij de eerste was het in'één keer raak en nu dus weer. Wat ben ik toch een bofkont. We zullen elkaar hier wel vakker tegenkomen:) Jij ook gefeliciteerd trouwens.

Ook Santi is volop aan het brabbelen, maar wij verstaan er ook bijna niets van hahahaha. Wanneer ben jij uitgerekend Cat?

Christel wat een SUPER timing hahahaha.

Groetjes Segunda

Hoi Cat en Christel,

Wat leuk om weer eens van jullie te horen. Ikzelf had niet zoveel tijd meer om op het forum van juni 2003 mama's te komen.

Hoi Christel, jij ook hier? Was jij niet diegene die in een kas werkte? Sorry als ik het fout heb hoor, maar het is alweer een tijd geleden.

Tja, wij wilden ook 'timen' voor juni, maar het duurde ietsje langer. In totaal acht maanden. Nu ben ik uitgerekend voor 5 september, ook prima natuurlijk. Het is een beetje lastig voor mijn studie, maar ja, de natuur kun je niet dwingen hè!

Met Janthe gaat het uitstekend! Ze kletst veel, maar de meeste woorden zijn onverstaanbaar. Maar toch begrijp ik haar prima.

Ik kom ook niet meer zoveel op het juni-forum, af en toe even spieken.

Cat

Hoi Cat
Haha, ja ik ben idd degene die in de kas werkte, met de nadruk op werkte want ik heb in december net ontslag gekregen (wij allemaal trouwens, om bedrijfseconomische redenen)er was geen ontkomen aan. Ik kom helemaal nooit meer op het juni forum ik ben er toen mee gestopt omdat ik de sfeer niet zo leuk meer vond, het kan aan mij liggen maar ik vond dat er een beetje veel gekat werd. Ik ben toen terug gegaan naar jonge gezinnen en ben toen mee gaan schrijven met het nieuw opgestarte forum daar. Wij zijn later ook gaan msn-en en we msn-en nu nog steeds met een clubje van 8 meiden. Erg gezellig allemaal, heel anders dan het eerste forum.
Ik heb bij mijn zwangerschap met bart een soort dagboek bijgehouden, en omdat deze zwangerschap helemaal synchroon loopt is het wel leuk om het na te lezen. Het is nu trouwens al bekend dat ik weer een keizersnee krijg, dit ivm de grootte van bart en mijn bekken (te krap) Dus ik ben benieuwd. Met bart was ik trouwens de 13e uitgerekend en nu de 10e. Ik heb trouwens laatst ook wat gelezen van Domi die is ook weer zwanger alleen weet ik niet in welke maand ze is uitgerekend.

groetjes Christel

Terug
Bovenaan