Nieuw hier!!!

Hallo allemaal,

Ik ben Janjos en ben nieuw op het forum hier. Heb eergisteren uitgevonden zwanger te zijn!!!!!!!!!!!!!!!

Het heeft bij ons 11 maanden en een miskraam op zich laten wachten. Maar nu heb ik zo'n goed gevoel; het kan gewoon niet mis gaan (hoop ik).

Ik zag daarnet al een lijst voor Januari moeders, wel, ik zou daar graag bijkomen, dan wel op 22 januari.

Groetjes, Janjos
 
Hoi Janjos,   van harte gefeliciteeerd   hoor,   en een   fijne   en onbezorgde zwangerschap!!!!!! Alles goed verder? Groetjes   Suzanne(3 januari 2006)
 
Hallo zwangere dames,

Ik ben ook nieuw. Morgen 7 weken zwanger en uitgerekend op 6 januari. Ik ben 30 jaar en zwanger van de tweede.
Zou leuk zijn als  het januari 2006 forum geopend wordt.

Gr.
Leontine74
 
Hoi Leontien   ook van hartegefeliciteerd hoor!!!!Loop een paar   dagen voor op jou. Spannend he? Ikben 28 en verwacht ook ons 2e kindje!   Groetjes Suzanne
 
Hai Freubel,

Leuk he? Weer zwanger. Ondanks dat het de tweede is (en dus toch minder spannend allemaal) weet ik nu weer hoe lang die eerste drie maanden duren. Ik kijk zo uit naar het eerste verloskundige-bezoekje en de echo. Dan weet je tenminste of alles goed is, en hoef je niet meer zo stiekem te doen.
Heb jij 's avonds ook al een buik(je)?

Gr.
Leontine
 
Hoi Leontien,ben er nu wel   wat   minder mee   bezig ja.Maar inderdaad het   duurt   zo   lang   voor   je de   eerste   afspraak bijde   dokter   hebt ende eerste   echo krijgt.Ben   weer zo benieuwd! Bij mij is het ook nu weer       eerst   zien en dan     geloven! Denk   er   nu wel meer bij   na of alles wel goed gaat, maar dat komt denk ik vooral omdat   je hier zoveel   (teveel?)verhalen leest.Als     ik de eerste   echo maar gehad heb dan kan ik denk   ik ook wel meer genieten. Mijn taille is   al wel ver te   zoeken en sávonds is   de buik er nog meer dan overdag.Was na mijn eerste zwangerschap ook nog steeds niet   op mijn oude   gewicht!(foei)Ben toen 20!kg aangekomen.Hoopniet dat dat weer gebeurt!   Enjij?   GroetjesSuzanne
 
Dag janjos,

Proficiat met je zwangerschap, tof, je bent trouwens uitgerekend op mijn verjaardag.
Ik verwacht mijn derde kindje op 1 januari. Op dit moment voel ik me gewoon niet goed. Verschrikkelijk moe, lusteloos en geen zin om te eten. Maar ja ik hoop dat het snel voorbij zal zijn.
In ieder geval nog eens proficiat en wie weet vieren jouw kindje en ik onze verjaardag op dezelfde dag.
groetjes,
Kirsten
 
Terug
Bovenaan