Nieuw hier

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik ben Yvonne, 22 jaar en zwanger! Het is allemaal heel snel gegaan, zo snel dat ik steeds mijn test er even bij pak om te kijken of het wel klopt.
Maandag 17 oktober heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen omdat ik graag zwanger wilde worden, 6 november werd ik voor het eerst ongesteld, vandaag was mijn eerste NOD en het was meteen raak, er verscheen een dikke vette plus op het schermpje! 13 augustus 2006 ben ik uitgerekend!
Nu leef ik een beetje in een roes, ben heel erg blij en heel erg bang.

Dat is zo'n beetje hoe het nu is hier! Moet nog heel erg wennen aan het idee dat er iets heel moois in mijn buik plaatsvindt.

Yvonne

Hoi,

Gefeliciteerd!! Ook ik ben (nu voor de 2e keer ) heel snel zwanger geraakt en ik ben me ervan bewust dat het bij andere families heel anders kan gaan. Mijn zus is na 4 jaar dokteren via ivf zwanger geraakt en heeft nu een 2ling van nog net geen jaar. Als je dat in je nabije omgeving hebt ga je er wel even anders over na denken en in mijn geval ben je extra blij dat ons de gang naar het ziekenhuis is bespaard.

Meis, geniet van alles wat er komen gaat, het gaat erg snel!

Groetjes Odette (22+3)

Was jij niet erg bang dan? Hoe erg moet je er rekening mee houden dat het misschien niet goed gaat? Ben nu als een gek aan het uitzoeken wat ik allemaal beter niet kan doen en wat ik wel mag? WAt er nog allemaal geregeld moet worden en ga zo maar door.

Tips???

Yvonne

Terug
Bovenaan