nieuw hier

hallo allemaal

ik ben suzan en woonachtig in tilburg. Twee jaar geleden ben ik gestopt met de pil maar twee jaar verder nog steeds niet zwanger. we lopen al een lange tijd naar het ziekenhuis en nu zijn ze erachter gekomen dat het zaad van mijn vriend zo slecht is dat we alleen zwanger kunnen raken via ivf/icsi. echt balen! omdat mijn vriend een spatader heeft gaan ze hem over 6 weken hem opereren en hopen dat het beter word en dat we alleen ivf nodig hebben maar dat is weer afwachten net zo als iedere keer  . wel is het fijn om met mensen in contact te komen die hetzelfde probleem hebben dan kun je er samen over praten dat heb je soms echt nodig. ik wens iedereen heel veel succes
groetjes suzan

hoi suzan

Wij zijn al vanaf nov 2003 bezig om zwanger te worden,m aar het lukt niet.
We zijn voor twee weken terug naar de gyn geweest voor de 1e keer en kregen meteen te horen dat de enigste optie nog ivf icsi is. Wij hopen dasn maar dat het zo lukt.

Groetjes en veel suc6

Karin

Heee hallooo!
Welkom op het forum. Je had er natuurlijk liever niet geweest net als velen van ons maar gezien de omstandigheden is het toch fijn dat je je verhaal kwijt kunt.
Ik heb er de afgelopen 1,5 jaar veel aan gehad in ieder geval.

Ik zal me trouwens even voorstellen. Ik ben Inge, bijna 31 jaar, getrouwd en 2 jaar bezig om zwanger te worden. Geopereerd, ruim een jaar in het ziekenhuis en nu in afwachting van de eerste IUI die net is geweest. Spannende weken dus.

Gr.Inge

welkom

Je kunt hier alles kwijt wat je wil en kan ook lezen hoe het er bij andere aan toe gaat.
We zitten hier tenslotte met zijn allen met de zelfde wens....

Wij gaan binnenkort starten met icsi ook doordat het zaad te weinig beweegt en er te weinig is.

Succes met alles

groetjes rozemarijn

Hoi,
Welkom hoor! Het is erg fijn om een plek te hebben waar je lekker je ei kwijt kunt en mensen min of meer in hetzelfde schuitje zitten en die snappen waar je het over hebt. Ikzelf ben 30, woon samen en wij zijn sinds augustus 2003 bezig, het zaad van mijn vriend is erg slecht maar komen  wel in aanmerking voor iui,  waarschijnlijk over 2 weken de eerste inseminatie. Ik wens jou heel veel succes met de ivf en als je een keer wat kwijt wilt.... gooi het eruit! groetjes Noortje

hi susan,

WElkom op het forum! Jouw verhaal is hetzelfde  als de mijne. Mijn man had ook een spatader en is afgelopen december geholpen(stelt niets voor hoor). We zijn vanaf okt 2003 bezig en vorige jaar kregen we te horen dat mijn man slecht zaad heeft. Volgende maand horen we of de operatie geholpen heeft en of we voor iui gaan of ivf.

Succes komende tijd!

Marielle

Hoi Susan,

Helaas heb ik van mijn gyn te horen gekregen, dat  het mijn  laatste IUI poging (5e X) is geweest. Kwaliteit zaad blijkt niet voldoende te zijn. Wij gaan dus ook verder d.m.v. IVF/ICSI. Hopelijk hebben wij hierbij meer kans. Zijn nu al sinds 2001 bezig en het gaat toch wel opbreken zo nu en dan.

Wat ik wel kenmerkend vind, is dat ik tot een week of   3 geleden haast niemand over IVF/ICSI gehoord heb en nu hoor je het ineens overal. Best wel fijn, geeft in ieder geval niet het geval dat ik de enige ben. Heb me er vorige week op internet eens in verdiept en schrok toch wel een beetje van de behandeling - is toch wel erg ingrijpend - en helaas zijn er nog zo weinig resultaten bekend.

In ieder geval heel veel succes, meid en we houden elkaar wel op de hoogte.

Gr. Marianne

Welkom op het forum. Een erg fijne plaats om even stoom af te blazen of je hart te luchten. Mijn naam is ilona, 34 jaar, vanaf febr 2003 bezig met klussen en nu net mijn eerste IUI  gehad, helaas mislukt.
Ik  hoop dat ze snel iets weten en verder succes met de behandeling.
gr ilona  

Terug
Bovenaan