nieuw hier

Hallo allemaal,

Ik bezoek vandaag voor het eerst dit forum en voel me meteen gesteund door jullie verhalen. Het spijt me voor jullie allen dat jullie net als ik het niet gemakkelijk hebben met het krijgen van kinderen, maar ik heb wel het idee dat jullie elkaar hier enorm steunen.
Ik ben al jaren in behandeling vanwege een te hoog Prolactine gehalte. Nu ben ik er  drie en een halve  maand geleden achter gekomen dat   de medicatie die ik daarvoor gebruikte niet meer werkte. Dus gestart met andere medicatie. Die slaat wel weer aan, maar tot mijn verbazing (ik dacht dat de klachten van de nieuwe medicijnen kwamen en niet van een zwangerschap) heb ik afgelopen woensdag een miskraam gehad. Ik bleek al ongeveer drie maanden zwanger te zijn geweest!!!!
Ik sta er nu heel dubbel in. Aan de ene kant natuurlijk heel verdrietig maar aan de andere kant ook ontzettend blij. Ik kan dus wel zwanger worden zonder allerlei kunstgrepen.
Omdat ik weet dat mijn ouders het erg moeilijk zouden hebben met het nieuws van een miskraam heb ik het hen niet vertelt, maar ik merk wel dat ik erover wil praten met mensen die weten wat het inhoudt. Ik hoop dat ik jullie met mijn verhalen mag lastigvallen en hoop dat ik ook voor jullie een steun en luisterend oor kan zijn.

Nou, in ieder geval ben ik nu mijn verhaal al even kwijt. Ik wens jullie allemaal veel succes in alles wat er op jullie afkomt in de komende tijd en ik duim voor jullie.

groetjes,

Lil

Ha Lil,

Welkom hier op dit forum.
Wat heb jij een bijzondere en nare ervaring achter de rug. Zomaar na drie maanden zwangerschap een miskraam is niet niets. Dat moet heel moeilijk voor jullie zijn. Maar tegelijkertijd natuurlijk ook heel onwerkelijk als je, zoals je schrijft, niet wist dat je zwanger was!
Enkele van de meiden hier hebben ook een miskraam achter de rug. Dus met hen kun je die ervaringen delen. Als je het niet aan je ouders vertelt, is het toch goed er met anderen over te praten. Het is toch heel ingrijpend.  Er is trouwens ook nog een apart forum voor zwanger worden na een miskraam.

groetjes,
Gonnie

Hoi Lil,

In ieder geval welkom op ons forum, hier kan je altijd je verhaal kwijt, wij steunen elkaar allemaal. Ik vind het echt heel erg dat je na drie maanden zwanger geweest te zijn dat je een miskraam gekregen hebt, wat moet dat een schrok geweest voor jullie, en wat ontzettend sneu dat je het verloren hebt, maar natuurlijk wel heel fijn dat je er nu achter bent gekomen dat je op de natuurlijke manier toch zwanger kan worden. Ik begrijp dat je het niet aan je mamma verteld hebt, ook omdat zij er dan ook verdriet van zal hebben, misschien dat je het wel over een tijdje kan vertellen als je weer zwanger bent want dan is het meer naar de achtergrond getreden. Hoop dat je toch snel zwanger gaat worden, dat hopen wij allemaal.

liefs Mickey

Terug
Bovenaan