nieuw hier

Hoi Hoi

Ik zal eerst even vertellen wie ik ben,  ik zit normaal op het forum zwanger worden.
Maar ik heb het idee dat jullie me hiermee beter kunnen helpen.
Ik ben Carol, 24 jaar, sinds sept 04 gestopt met de pil.
Ik kreeg na het stoppen geen menstruatie.
Ik ben  begin januari 05 doorverwezen naar de gynaecoloog. Daar zijn ze er vrij snel achter gekomen dat ik PCO heb. Ik maak geen eisprong aan.
Ik ben toen gestart met Clomid.
Ik heb nu al 4 kuren clomid achter de rug, maar er wil nog steeds geen eitje groeien.

Vrijdag 17-6  ben ik op het spreekuur geweest van de gynaecoloog om te bespreken hoe we nu verder moeten.

Ik moet nu nog een week afwachten of de menstruatie vanzelf komt, zij verwacht van niet en  ik verwacht het ook niet.
Volgende week moet ik dan een zwangerschaptest doen, als ik niet zwanger ben, dan moet ik de menstruatie weer gaan opwekken met provera, en dan kan ik cylcusdag 3 beginnen met clomid 150 mg, de hoogste dosering.

Zou ik daar vervolgens nog geen eisprong krijgen, dan moet ik na een maand terug komen.
En dan wordt er besproken als ik een laparoscopie (kijkoperatie)  ga doen of dat ik met hormoonspuiten begin. Ik heb dus nu een maand de tijd om daar eens over na te denken.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Wat zullen jullie doen?

Ik moet dit weekend nog werken en dan ga ik genieten van mijn welverdiende vakantie. Effe de gedachten ergens anders op zetten.
Ik houd jullie op de hoogte.

Verder wil ik iedereen natuurlijk heel veel succes wensen met zwanger worden en dat het snel raak mag zijn.

Liefs Carol

Hoi Carol,

Wat vervelend voor je zeg. Ik heb alleen helaas geen ervaring met een kijkoperatie of hormoonspuiten etc. Dus daar kan ik je niet mee helpen. Wel wil ik je heel veel succes wensen en sterkte. En denk er inderdaad even over na wat je gaat doen. Laat je goed voorlichten.

Probeer te genieten van je vakantie.

Liefs Natasja

hoi Carol,
hopelijk heb je het niet nodig maar het lijkt mij dat je beter eerst een kijkoperatie ondergaat. Dan weet je in ieder zeker of het probleem wel of niet in je eileiders zit. Je bent een paar dagen even van slag. Want je kan wel gaan spuiten maar als ze verstopt zijn dan zal het niet lukken. misschien is een baarmoederfoto nog een alternatief?
Nou succes met alles, Sherene

Terug
Bovenaan