nieuw hier!!!

hoi allemaal,

Ik ben Tamara, en ik ben 30 jaar.
ik zit al een jaar op het forum zwanger worden, maar ik ben het nog steeds niet!!
wij zijn nu de 14 maand ingegaan.   Ik weet dat er veel mensen zijn die nog langer bezig zijn.

Ik heb 2 kinderen een van 6 en een van 5. mijn eerste man en vader van mijn kids in verongelukt.   ik ben nu "alweer" bijna 4 jaar getrouwd, met de beste vriend van mijn eerste man.   3 jaar geleden heb ik een miskraam gehad, en toen was alles voor mij veel te snel op elkaar. een half jaar na het overlijden een relatie, binnen een jaar trouwen en toen dat jaar zwanger. ik had heel veel niet verwerkt. toen heb ik een mirena spiraal gehad, en die is vorig jaar feb. dus verwijderd, en nu lukt het zwanger worden niet??!!

Ik heb ook al 3 maand erg veel last van mijn eisprong, dan kan ik zelfs niet fietsen?!
ik ben toen naar de huisarts geweest en die zei dat het echt van de eisprong kwam?
aan de linker kant heb ik veel en veel maar last dan de rechter kant, en nu ben ik bang voor een verstopping.
ik heb net de gyn. willen bellen, maar die zijn er pas maandag weer om een afspraak te maken. dus dat doe ik dan maar.

Ik hoop dat ik hier met jullie mee mag praten?!

groetjes Tamara

Heej Tamara!

Was laatst al op zoek gegaan naar je hier op de forums... Ook een tijdje niets geschreven zeker? Had gehoopt dat je zwanger was, helaas dus niet!

Dus toch ook maar de MM in? Wij ook, heb wel meer rust sinds we op het ziekenhuis lopen.

Wat vervelend trouwens, dat je zo'n last hebt van je eisprong.

Nou meis, leef met je mee hoor!

Kusss Bloempje

hey bloempje!!!!

inderdaad lang geleden, ik had nog wel een keer wat voor jou gepost.
ik keek wel bij zwanger worden, maar reageerde al een tijd niet meer.
ik kon het niet! iedereen die na een of 2 maand zwanger was. of net op het forum en dan al zo ongeduldig!!
gisteren ben ik weer ongi geworden, nadat ik zo hoopte zwanger te zijn, en van alles voelde.
gisteren heb ik met mijn man gepraat, en toen zei ik dat ik eigenlijk naar het ziekenhuis wou, en hij zie; nou, dan gaan we.     vandaag meteen gebeld, maar dat kon dus alleen maar tot donderdag.

nou, genoeg over mij!!!
Hoe is het met jou???
wat gaan ze doen nu dan?

ik ben erg benieuwd!!   ik had ook gehoopt dat jij zwanger was!  
nou, wij houden elkaar op de hoogte!!

liefs Tamara

Hi Tamara, wat een verhaal zeg.......ik krijg er kippenvel van. Wij zitten sinds december ook in de medische molen en zijn ruim anderhalf jaar bezig om zwanger te worden. Sinds we "aan het dokteren"zijn is er bij ons ook heel veel rust gekomen en dat werkt allemaal wat makkelijker.

Gister hebben wij onze eerste IUI behandeling gehad, dus het kan allemaal snel lopen.

Succes met alles en tot horens,

Groetjes, Pleun

hallo tamara (en de rest)

welkom op deze forum hier!! (alweer) je zult mij wel niet kennen van toen,ik ben vrij nieuw hier... zal me ff voorstellen... ben cenn en ben al dik anderhalf jaar vd pil af... begin april moet ik vh eerst na de gyn...dood zenuwachtig ma je is niet anders!!!

he kop op iedereen,en heel veel succes!!!

liefs cenn

Hoi   Tamara!

Hoe is het nu? Heb je al gebeld? En heb je een afspraak kunnen maken? Hoop voor je dat jullie snel mogen komen!

Ik ben nu aan het wachten op een kijkoperatie. Ik krijg een hysteroscopie en een laparoscopie, dit wordt 1 keer gedaan (gelukkig).

Ik heb laatst een HSG gehad, daaruit bleek dat ik een dubbele baarmoeder had. Ik krijg nu een kijkoperatie omdat de gyn wil weten hoe mijn baarmoeder precies in elkaar zit.

Verder is alles in orde, heb iedere maand een eisprong en bij mijn man is ook alles goed.

In principe zou je met een dubbele baarmoeder ook spontaan zwanger kunnen/moeten raken. Je hebt alleen meer kans op miskraam of vroeggeboorte.

Nu dus eerst de kijkoperatie afwachten, daar zie ik best een beetje tegenop eerlijk gezegd. Maar ook dat zal wel goed komen...

Nou meis hopelijk komt onze wens ook eens een keer uit!

Liefs Bloempje

Hoi!!!!   bloempje ,

ja, ik heb gisteren gebeld met de poli van de gyn. ik heb mijn verhaal gedaan en die asistente zei zelf; zullen we dan maar een afspraak maken!!?

nou, 18 april mag ik naar de gyn. dus dat is nog wel redelijk snel, toch??

als ik dan wel zwanger zou zijn, dan zou net de innesteling plaats vinden. als ik kijk op babbybrabbel. dussss. misschien kunnen ze dat dan zien?? ik weet niet hoor.

binnen hoelange tijd, krijg jij een oproep dan?? ik hoop snel!! en dat dan ook snel een zwangerschap mag volgen!!

liefs Tamara

Terug
Bovenaan