nieuw hier!!!

hoi allemaal,

Ik ben Tamara, en ik ben 30 jaar.
ik zit al een jaar op het forum zwanger worden, maar ik ben het nog steeds niet!!
wij zijn nu de 14 maand ingegaan.   Ik weet dat er veel mensen zijn die nog langer bezig zijn.

Ik heb 2 kinderen een van 6 en een van 5. mijn eerste man en vader van mijn kids in verongelukt.   ik ben nu "alweer" bijna 4 jaar getrouwd, met de beste vriend van mijn eerste man.   3 jaar geleden heb ik een miskraam gehad, en toen was alles voor mij veel te snel op elkaar. een half jaar na het overlijden een relatie, binnen een jaar trouwen en toen dat jaar zwanger. ik had heel veel niet verwerkt. toen heb ik een mirena spiraal gehad, en die is vorig jaar feb. dus verwijderd, en nu lukt het zwanger worden niet??!!

Ik heb ook al 3 maand erg veel last van mijn eisprong, dan kan ik zelfs niet fietsen?!
ik ben toen naar de huisarts geweest en die zei dat het echt van de eisprong kwam?
aan de linker kant heb ik veel en veel maar last dan de rechter kant, en nu ben ik bang voor een verstopping.
ik heb net de gyn. willen bellen, maar die zijn er pas maandag weer om een afspraak te maken. dus dat doe ik dan maar.

Ik hoop dat ik hier met jullie mee mag praten?!

groetjes Tamara

Heej Tamara!

Was laatst al op zoek gegaan naar je hier op de forums... Ook een tijdje niets geschreven zeker? Had gehoopt dat je zwanger was, helaas dus niet!

Dus toch ook maar de MM in? Wij ook, heb wel meer rust sinds we op het ziekenhuis lopen.

Wat vervelend trouwens, dat je zo'n last hebt van je eisprong.

Nou meis, leef met je mee hoor!

Kusss Bloempje

hey bloempje!!!!

inderdaad lang geleden, ik had nog wel een keer wat voor jou gepost.
ik keek wel bij zwanger worden, maar reageerde al een tijd niet meer.
ik kon het niet! iedereen die na een of 2 maand zwanger was. of net op het forum en dan al zo ongeduldig!!
gisteren ben ik weer ongi geworden, nadat ik zo hoopte zwanger te zijn, en van alles voelde.