nieuw hier

A

Anoniem

Guest
Hey iedereen,

ik zal me even voorstellen. Ik ben Caroline, 25 jaar en zit in ronde 10 voor een eerste kindje. Ik was al enkele maanden actief op het "zwanger worden" forum maar omdat het maar niet wil lukken denk ik dat ik me bij jullie nog beter ga thuis voelen.
Begin januari van dit jaar zijn mijn ventje en ik er echt voor gegaan (is nog niet zo lang). Doordat ik maar een korte cyclus heb van +/- 25 dagen zitten we nu al in ronde 10. Het klinkt misschien een beetje raar maar ik heb het idee dat ik op dit forum minder druk ervaar om zwanger te worden. Als iedereen om je heen binnen de drie maanden zwanger is en jij nog steeds niet begin ik me steeds slechter te voelen. Dus daarom dat ik naar hier verhuis! Zie trouwens al enkele bekenden (Hey Daan2 !!!)
Maandag zijn we naar de HA geweest en dat was best hoopgevend. Hij zei dat we nog maar drie maandjes moesten proberen. Ik moet proberen om mijn eisprong te voorspellen en dan om de dag klussen in die periode. Ben ik na drie maanden nog niet zwanger dan raad hij ons aan om naar de VUB in Brussel te gaan. (Ik woon in België dus hier gaat het wel iets vlugger dan bij jullie volgens mij). Blijkbaar zijn ze daar van mening dat er maar twee dingen nodig zijn om zeker zwanger te worden! Je moet een vrouw zijn en je moet een baarmoeder hebben! Dat vind ik best een geruststelling! Het is dus  zeker en vast voor ons weggelegd!
Sorry voor het lange pleidooi maar ik moest het even kwijt!

Liefs Caroline

hoi, leuk dat je mij ook nog herkent, ik ben ook hier naar verhuisd!!!

Is het waar dat ze in belgie makkelijker zijn??ik woon namelijk in zeeuws vlaanderen, das bijna in belgie......loopnu in terneuzen bij gyn maar schiet niet echt op ....
anders stap ik ook over naar belgie!!!

Ik zou het leuk vinden om elkaar op de hoogte te houden van alle voorderingen, ik heb mijn nod 29 -8 de eerst dag van onze vakantie , ik kijk er dus met gemengde gevoelens naar uit.....hopen maar dat de duivels weg blijven ook al is het meoilijk om na z'n tijd er nog in te geloven......nu 8mnd na bbz en maar 1 goede eileider, en het zaad is wel voldoende maar niet super....
We moeten gewoon maar afwachten, moet na de vakantie weer bij de gyn zijn.
liefs daan

Hoi Caroline

Welkom hier. Ik hoop dat je je thuis gaat voelen op dit forum

Lydia

hoi Caroline,

Welkom op het forum, al was je hier natuurlijk liever niet! Succes de komende maanden, hopelijk hoef je het medisch circuit helemaal niet in!

groeten, Saar

Hoi Caroline,

Welkom bij ons op het forum.En heel veel succes met alles. En inderdaad, misschien hoef je de MMM niet in. Je kunt hier in ieder geval terecht voor een luisterend oor.

Groetjes Suusje

Hoi Caroline,

ook namens mij welkom - ik ben ook nieuw op het forum sinds een paar daagjes.
Liefs, Maan

hoi Caroline,

Welkom hier.
Ik hoop dat je hier je ei kwijt kan.
Succes met zwanger worden de komende 3 mnd en hopelijk hoef je de MM niet in.

Kruimel

even nog een aanvulling,

In Nederland wordt je ook na een jaar doorverwezen naar de gynocoloog. Dus dat verschilt niet met de procedure in Belgie.
Wilde ik nog even zeggen.

Kruimel

Terug
Bovenaan