Nieuw hier

Even voorstellen:

Mijn naam is Amber, ben 21 jaar en student. Ik woon samen met mijn vriend.

Ik ben drie keer zwanger geweest. Helaas is het alle drie keer mis gegaan. Mijn laatste zwangerschap was ik 19 augustus uitgerekend. Maar ik heb met 15 weken een miskraam gehad. Het vruchtje/kindje is vanaf 8 weken gestopt met ontwikkelen.
Ze onderzoeken het bloed van mij en mijn vriend nu op chromosoon afwijkingen. Daar krijgen we over twee maand de uitslag van.
Van de gyn mag ik inmiddels gewoon proberen zwanger te worden. Maar ik durf het bijna niet meer aan. Ik ben zo bang voor de teleurstelling. Vooral omdat ik de vorige miskraam zo laat in de zwangerschap heb gehad, ik had met 12 weken echt het gevoel 'veilig' te zijn.

groetjes Amber

Hallo Amber,

Jeetje 3x al mis. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik daar nu op moet zeggen.
Ik hoop voor je dat je door die onderzoeken meer te weten komt. Hoewel je daar natuurlijk niet op hoopt.

Heel veel sterkte

Liefs
Joanna

hoi amber,

ik las je verhaal wat vreselijk al 3x mk.
ik heb mijn 1ste op 1 april gehad.
hoop dat je de kracht kunt vinden om door te gaan en dat alles goed uit pakt
voor jullie de komen tijd.
maar je weet er zijn altijd meiden waar je met je verhaal terecht kunt en die
ook een beetje kunnen voelen hoe jij je voelt na mk.
wens jullie heel veel geluk.

groetjes astrid

Hoi Amber,

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Begin van dit jaar heb ik een eerste mk gehad en dat was al bijna niet te bevatten. Op dit moment ben ik opnieuw zwanger (gister ontdekt). Ik moet er niet aan denken wat het met me zou doen als  het weer niet doorgaat, ik zou  me er wel doorheen slaan  maar toch.

Ik hoop dat ze in de onderzoeken iets vinden waarmee ze je kunnen helpen. Doe het voor nu rustig aan, je hebt al zoveel verdriet te verwerken gehad na drie keer. Begin pas als je je er aan toe voelt. Ik merk aan mezelf (ja makkelijk praten na één  keer) dat ik me nu weer krachtig genoeg voel om het nog een keer door te maken als het moet. Net na de mk mocht mijn vriend niet eens naar me kijken, in de tijd is dat toch veranderd. Je voelt dat vanzelf.

Sterkte en ik hoop dat ze snel met een goede oplossing voor je komen en dat je een goede zwangerschap zult hebben.

Groetjes,
Daantje

Terug
Bovenaan