Nieuw hier

Hallo meiden,

Ik ben nieuw op dit forum, ik zit ook op het forum "als zwanger worden langer duurt".
Wij zijn nu bijna twee jaar bezig en nu ben ik in augustus zwanger geraakt en heb ik op 15 september een miskraam gehad na bijna 6 weken zwanger te zijn geweest.
Nu heb ik vanaf die miskraam nog steeds last van buikpijn onder in de buik. Is dit normaal? Het bloeden is nl na 5 dagen gestopt en bij het na onderzoek bij de gyn was de baarmoeder ook helemaal schoon en zag alles er goed uit en groeide de eiblaasjes weer.
Heeft iemand deze buikpijnen ook gehad?

Groetjes Natasja

Hoi Natasja

Ik kan me nog wel herinneren dat je schreef dat je (eindelijk) zwanger was. Na icsi geloof ik? Afijn, ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen met je verlies. Het is wel verstandig om daar ruim de tijd voor te nemen want vaak (en dat lees ik hier vaak) denken ze na een weekje het verwerkt te hebben maar een maand later komt de klap.
Over je buikpijn, dat kan kloppen, ik had dat ook en ben er zelfs voor naar de ha gegaan. Na veel zeuren heb ik toen een onderzoek gehad maar alles was goed. Het kan zijn dat je baarmoeder er iets langer over doet om te herstellen. Sterkte en voor ons allemaal is echt een kindje weggelegd!!!

liefs Costa

Hoi,

Bij deze wil ik je ook heel veel sterkte wensen bij dit verlies! Heb zelf ook een miskraam gehad. Ik heb niet veel lichamelijke klachten gehad. Ook was mijn cyclus snel weer op orde maar tot dusver nog niet weer zwanger helaas. (tenminste niet dat ik weet...).
Ik heb zelf heel veel aan dit forum gehad om mijn verhaal kwijt te kunnen, de verhalen te lezen van anderen en gewoon om over andere dingen te kletsen en wat lol te maken. Dat heeft mij er wel doorheen geholpen. Het blijft af en toe wat moeilijk maar ik merk dat ik er steeds beter mee om kan gaan.
Alleen merk ik dat ik een beetje af was van mijn verslaving op dit forum maar dat ik de laatste paar dagen weer actiever wordt hier....maar goed.

He, hou je taai. (je partner natuurlijk ook)

Knuffel van Ineke

Hey Ineke!!!! Je bent er weer!!!  jippie!!!!!!!
Ik was een tikkie minder op het forum maar toch wel aanwezig.....
Hoe is het met je???????????
liefs Costa

Hoi,

Gaat het een beetje? Hoop het.
Ik moest er net opeens aan denken dat ik nog wel een paar dagen buikpijn had terwijl ik al niet meer bloedde, ik was toen nog bang dat niet alles weg zou zijn en ik alsnog geholpen zou moeten worden. Bij de nacontrole bleek toen echter dat alles 'mooi schoon'... was.

Groetjes Ineke

Hoi Ineke,

Bedankt voor je steun, net als de andere die gereageerd hebben. Het gaat wel weer een beetje, de buikpijn is over en volgens mij heb ik de eisprong ook weer gevoeld. Dus hopelijk werkt alles weer in mijn buikje.
We gaan vol goede moed weer verder en hopelijk hoeven we er dit keer geen twee jaar op te wachten.
Maar goed, als dat zo is is het ook niet anders.
Positief blijven is het beste wat we nu kunnen doen. Alleen is het soms moeilijk als je om je heen mensen hebt die "per ongeluk"zwanger worden.
Dat voelt dan erg oneerlijk. Maar ja, dat gebeurt nu eenmaal ook.

Tot de volgende keer maar weer.

Liefs Natasja

Terug
Bovenaan