nieuw hier

A

Anoniem

Guest
Hoi,
.
Ik ben moeder van Julia, nu inmiddels 14 maanden.
Het leek me leuk om me ook maar eens te registeren op dit forum, het lijkt me handig en leuk om ervaringen met andere moeders uit te wisselen, want god, wat ben je af en toe onzeker bij je eerste kindje, herkennen andere moeders dit ook?

hoi,

Welkom!
Ik vind dit forum hardstikke leuk, vooral om andere ervaringen te lezen. Iedereen gaat zo anders om met het moederschap!
en om advies te vragen ook heel handig natuurlijk.
maar als je soms onzeker bent: vooral ook je eigen gevoel volgen hoor, dan zit het al snel goed!

groeten ELke

Hoi

Nou gezellig!Hoe meer zielen hoe meer vreugde!
Ook leuk, jou dochter heet Julia, de mijne ook!Julia is van 25 dec 06, dus bijna 13 mnd.Leuk dat je 'erbij' komt!

liefs

Hoi Juuls mama,

Welkom!!
Iedereen heeft onzekerheden omtrent de opvoeding, verzorging van hun kindje (mag natuurlijk ook over andere dingen gaan).  Ik hoop dat dit forum je kan helpen bij het beantwoorden van vragen en je te ondersteunen bij moeilijke "opvoed"dingen en natuurlijk ervaringen uitwisselen.

Liefs Femke

Hoi mama van Julia,
Ook ik ben nieuw hier. Ik ben mama van 2 meiden maar ik moet zeggen dat ik me bij de 2e toch ook nog regelmatig onzeker voelde.
Mijn jongste is nu 15 maanden en begint al wat verstaanbaars te brabbelen en dan wordt het allemaal wat makkelijker. Enne wat de onzekerheid betreft heb ik geleerd dat het het beste is om niet teveel naar allerlei goedbedoelde adviezen van vrienden en familie te luisteren maar vertrouw vooral op jezelf.
Ik werd alleen nog maar onzekerder van alle adviezen die ik kreeg bij de eerste. Dan dacht ik steeds, zouden zei dingen nu wel weten en zien en ik zelf niet terwijl het mijn meisje is en dan werd ik er extra onzeker door.
En geloof me, hoe klein je kindje ook is, ze voelen je onzekerheid aan en dat geeft meestal alleen maar onrust bij je ukkie.

Hihi, meteen een heel verhaal tijdens mijn 1e keer inloggen
Tot horens!

Ursula

Terug
Bovenaan