nieuw hier

hallo allemaal

ik zit al een tijd met iedereen mee te lezen, en vind het super leuk om nu zelf ook op dit forum mee te kunnen kletsen. ik ben een kluns met computers dus vandaar dat het zolang duurde.
ik ben vandaag 6w en 6d zwanger en vind het super spannend. heb hiervoor 2 miskramen gehad ( een met 6weken en een met 10weken) dus bij alles wat ik voel of niet meer voel ben ik doodsbang.
ik ben 8 juli uitgerekend en het gekke met die datum is dat ik met m'n 1e zwangerschap ook op 8 juli was uitgerkend, en dat ik met m'n 2e zwangerschap op die datum m'n miskraam kreeg, dus denk ik dat het een leuke afsluiter is als ik nu op 8juli ga bevallen van m'n eerste kindje.
ik ben vanmorgen bij de gyn. gebeest en het hartje klopt dus ik kan de hele dag wel zingen.
nou dit is een beetje mijn verhaal in het kort, en nu maar hopen dat we allemaal in juli een gezond kindje op ons buik hebben.

groetjea maria

Hoi Maria,

Welkom, ik ben hier zelf ook nog redelijk nieuw
van harte gefeliciteerd!! We gaan er vanuit dat alles goed gaat en dat jullie inderdaad in juli jullie wondertjes in de armen kunnen sluiten
IK ben zwanger van de 2e en ben nu 5weekjes n 1 dagje

groetjes destiny

hoi maria,
ik ken dat dubbele gevoel van jou ik was verleden jaar 7-7-2007 uitgerekend maar kreeg begin dec. een miskraam.
en nu ben ik weer zwanger....gek genoeg loop ik nu op 4 dagen na weer gelijk met mijn vorige zwangerschap volgend jaar juli hoop ik ons kindje te mogen verwelkomen.

Hoi Maria,

Fijn meid dat het hartje klopte!!!
Snap goed dat je nu minder onbezorgd zwanger bent. Ik heb dat ook na 2 vroege miskramen. Nu ben ik 6 weken en 4 dagen en krijg morgen m'n 1e echo, spannend, ik hoop morgen net zo blij als jij te zijn!

Groetjes,
Angel

hoi meiden,

ik ben vandaag bij de verloskundige geweest, eigenlijk was het precies hetzelfde als de vorige keer maar het toch fijn om wat dingen te vragen waar je soms mee zit en je voelt je gewoon super echt zwanger als je nu zelf naar de verloskundige mag.
wanneer hebben jullie een afspraak?

@ mb-tje wat spannend ook voor jou, toch wel weer eng he na wat je hebt meegemaakt.
en wat toevallig ook dat jij ook rond dezelfde datum als je vorige zwangerschap bent uitgerekend. hoe voel je je nu?
let jij ook op elk dingetje wat je wel of niet voelt? ik word soms helemaal gek van mezelf.

@ angel wat spannend dat je vandaag de echo hebt, ben je al geweest? en kon je het al goed zien? spannend allemaal he??

wanneer zijn jullie allemaal uitgerekend?

hoi,

ik ben hier ook redelijk nieuw. Heb wel al wat weken mee gelezen maar niet altijd gereageerd..... ik ben nu 8 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik ben zo blij! Maar maak me ook best wel zorgen.Ik heb namelijk nergens last van. Niet misselijk, niet echt onwijs moe. Geen last van borsten (zijn wel wat voller heb ik het idee) maar voor de rest voel ik niets. Ook in mijn buik voel ik niets. Maar ja misschien is dat ook wel logisch aangezien het nog zo klein is!? 4 december mogen we voor de eerste keer naar de verloskundige en 24 december krijgen we onze eerste echo. Oh kan haast niet wachten. 24 december is nog zo ver weg. Het wordt of een super kerst of een k... kerst. Geduld is een schone zaak heb ik inmiddels geleerd.......

In ieder geval iedereen gefeliciteerd he! Zo leuk!

groetjes Linda

quote: maria1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-11-2007 15:55:35'));

@ mb-tje wat spannend ook voor jou, toch wel weer eng he na wat je hebt meegemaakt.
en wat toevallig ook dat jij ook rond dezelfde datum als je vorige zwangerschap bent uitgerekend. hoe voel je je nu?
let jij ook op elk dingetje wat je wel of niet voelt? ik word soms helemaal gek van mezelf.

wanneer zijn jullie allemaal uitgerekend?

ja ik voel me eigenlijk heel goed. heb alleen beetje ongi gevoel in onderbuik. en veel afscheiding. en heel af en toe iets misselijk maar verder voel ik mij ontzettend goed.
wel onwijs onzeker hoor. iedere keeer als ik naar de wc ga ik het weer een hele opluchting als ik geen bloed vind.  
maar ik voel me verder erg zwanger dus kan niks anders doen dan blijven hopen dat het goed mag gaan.
ik moet  4 dec voor het eerst naar de vk en 11 dec heb ik echo  

Terug
Bovenaan