nieuw hier

Hallovik ben maantje 30 en nieuw hier ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger van mijn eerste,heb een tijd geduurd 15 rondes,ben super blij,heb alleen een vraag ik ben al zo dik zijn er meer hier die al aardig een buikje hebben?

Hallo!

Ik ben Priscilla 7w1dag zwanger van de derde. Ik heb een buik/maag/darmen vol lucht en ben daarom misselijk... Misselijkheid is nieuw voor me, heb wel honger maar krijg maar weinig binnen wat weer constipatie veroorzaakt...
Verder ben ik blij dat er een kleintje op komst is hoor! Ook al is t superdruk met m'n smurfjes...
 groetjes mama van Ioannis 16-2-2005, Billy 28-11-2006 en?????? ca.21 sept.2008

Hoi Maantje,

Ik ben jen, 25 jaar en zwanger van de 1ste. Ik ben nu ruim 9 weken en begin ook echt al een beetje een buikje te krijgen. vooral aan het einde van de dag. Komt volgens mij echt van alle darmklachten die ik heb (gas en constipatie). Morgen de eerste echo en als dan alles goed is ga ik een grotere broek kopen. Want het gaat echt snel zo.

Groetjes

Hoi welkom.

Ik ben bijna 8 weken zwanger (van de tweede) en krijg ook al een buikje hoor. Pas al bijna mijn eigen broeken niet meer en heb al een positiebroek aan. Heerlijk!
Nou zat er ook nog wat oud vet van de vorige zwangerschap maar mijn buik is gewoon echt al dikker en ook harder.
Bij mijn eerste kon ik met 12 weken al mijn oude kleding niet meer aan. Toen kwam ik ook bijna 30 kilo aan en dat kwam echt niet van het eten want ik at juist gezonder dan anders. Zal mijn bouw wel zijn.

Hi, ik ben nu ong 7 weken zwanger en ik pas ook alleen nog maar mn grotere broeken zeg maar. Of het nu bij de tweede sneller gaat lijkt het wel. Zal binnenkort mn doos positiekleding maar vast gaan opzoeken

Terug
Bovenaan