Nieuw hier...

Hallo,
Ik wou me even voorstellen. Ik ben al wel eerder op het forum geweest maar dat was bij andere zwangerschappen.
Ik ben Simone, 25,  getrouwd en ik woon in Groningen. Ik ben voor de 5de keer zwanger. Helaas zijn de eerste 3 zwangerschappen na 10, 5 en 5 week uitgelopen in een miskraam. In december 2005 was ik voor de 4de keer zwanger en daaruit is in augustus 2006 onze mooie dochter emy uit geboren. Zij is nu bijna 1,5.
Ik ben nu weer zwanger en zit nu op 5 wk en 3 dagen. Ik heb 27 februari een echo. Ik ben weer erg onzeker en erg bang dat het weer fout gaat. Ik probeer positief te zijn maar ja dat is soms wel moeilijk. Ik hoop hier op het forum mijn onzekerheden met jullie te kunnen delen.
Groetjes Simone

Hoi Simone

Welkom op het forum. Ik ben zelf ook 25 en voor de eerste keer zwanger.
Heerlijk dat je eind van de maand al een echo krijgt, geeft toch iets meer zekerheid   lijkt mij.
Gezellig dat je met ons komt meebabbelen, er zullen zeker meiden zijn die je kunnen helpen met je onzekerheden.
Groetjes Natalie

Hallo gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik heb gelukkig nog nooit een miskraam mee gemaakt, maar ik begrijp dat je er heel onzeker van wordt. Zelfs zonder ooit dat hebben meegemaakt hebik constant de angst dat het verkeerd gaat, dat zal bij jou wel 100 keer zo erg zijn. Heel veel succes deze zwangerschap!

Terug
Bovenaan