Nieuw hier

Hallo Allemaal

Ik ben 7 weken zwanger en uitgerekend rond begin december.
Aangezien er nog geen december forum is kom ik hier even kletsen.
Zijn jullie ook zo moe trouwens? Je weet dat het erbij hoort maar toch.
Ben wel superblij dat ik weer zwanger ben
We hebben  ook een dochter van 14 maand.

groetjes Fleur  

Hoi Fleur!

Gefeliciteerd!!! Tja er zijn hier volgens mij meer mensen die eigenlijk in december thuis horen. Maar je bent welkom hoor. Zwanger zijn we allemaal!
En die moeheid; Hier nog 1. Ik kan echt de hele dag wel slapen. misschien als die kleine van jullie 's middags naar bed toe gaat dat je ook ff kan gaan liggen?

Gr ester

Hoi fleur,

Gefeliciteerd met de zwangerschap. Welkom bij de club. Ik hoor ook op het decemberforum maar er is er nog geen eentje.

Moe moe moe, wat een bekend verschijnsel hahaha.

Groetjes Petra

hoi,

gefeliciteerd!
En er 'zwerven' hier idd al heel wat december mama's rond. Gezellig toch en dat december forum komt vast ook wel ergens binnenkort.
Moe is erg herkenbaar, slaap halve dagen (wat ben ik blij dat beide kinderen nog naar bed gaan tussendemiddag ) als het kan... en lekker op tijd naar bed in de avond. Ja zwaar werk dat baby maken .

groetjes,
Marije

Hoi meiden,

Ook ik ben begin december uitgerekend!!
Morgen 8 weken en 28 april naar Vk voor info gesprek.
Zaterdag heb ik de heledag op de bank gezeten en ben 3 keer in slaap gevallen en 's avonds ook weer gewoon om 10 uur.
Door de weeks werk ik nog dus dan is slapen wat lastiger!

Succes en geniet allemaal van jullie zwangerschap, hier komen nu de kaartjes binnen. Zaterdag nog tegen 2 vriendinnen vertellen en dan mag van ons iedereen het weten!!

Groetjes Judith

ha Fleur,

Welkom! Moe zijn hoort erbij, ik herken het, maar het is inderdaad niet makkelijk. Ik werk ook veel 's avonds en om tien, elf uur kun je me echt wegdragen! Maar gelukkig red ik het nog... en ik weet, het wordt beter na zo'n drie maanden, dus daar houd ik me maar aan vast!

liefs,

Erica

Terug
Bovenaan