nieuw hier

Hoi allemaal,

Ik ben mona en 33 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben van plan om mijn kindje te gaan dragen in een draagdoek.Heb er vandaag een besteld met een draagconsult bij babybij.

Ik ben erg benieuwd of er nog meer mama's to be van plan zijn hun kindje te gaan dragen.En of er al mam's zijn met ervaring.

Groetjes,
Mona30 (33 weken zwanger)

Welkom hier!

Euh,.. Dragen doe ik nu al!! Hahaha,.. flauwe grap

Ik wil tzt ook een soort van draagzak aanschaffen, al is het maar om mijn handen vrij te hebben ivm een rondlopende peuter. Maar dan niet zo'n ding die ik als een origamipakket om  mijn lijf moet knopen. Vind ik allemaal letterlijk en figuurlijk te ingewikkelt en past niet bij me. Ik zal eerder een soort van Lodger shelter (zie plaatje) aanschaffen.

Maar ik ga denk ik eerst maar eens bevallen,..

Groetjes!

Esmé mv Kay en ???

(33.1 wk zwanger)

Even op die site van babybij gekeken. Kinderen lijken er altijd heerlijk in te zitten/liggen en het is natuurlijk heerlijk om zo je handen vrij te hebben. Maar het lijkt me zo'n gehannes om aan te doen. Daarbij vind ik het vaak ook wel wat "alternatief" aandoen.. Maar dat het voor een kindje heerlijk zal zijn geloof ik meteen! Ben benieuwd wat je er straks zelf van vind!

Hoi hoi,

ik ga dit keer ook gebruik maken van een draagdoek.
Geen draagzak, maar zo'n doek. Ken je zeker en vast wel.
Mijn man was er eerst niet voor de vinden, maar nu gelukkig wel, hij is helemaal overtuigd ! Dus heb ik hem alvast besteld.
Kijk er al naar uit!!

Liefs,
van ons...

Hoi hoi het is zeker mijn bedoeling het kindje in een draagzak te dragen vond die van lodger heel mooi en wilde hem heel graag hebben alleen wel prijzig... en toen kreeg ik hem bij een abonnement op de kinderen!! (via internet kan je aanklikken wat je hebben wilt!) dus ik heb hem!! Hoop dat het gaat werken ook

Groetjes Macka

Oh en welkom hier!

Hoi meiden,

Sorry, maar kan het toch niet laten om even reclame te maken voor de 'toko'van mijn vriendin: www.draagdoek.nl. Vind ze zelf helemaal super en ga ze zeker weer gebruiken. Op de site zien jullie ook een foto van mij met mn meissie (ik geloof bij prijslijst). En ik help haar ook nog op de 9 maanden beurs waar ze ook een stand heeft (als ik het haal tenminste...haha!)

Liefs, Marcia mv Puck en 33,5 w zwanger

Ik heb gehoord dat je van zo'n rekbare doek maar even profijt hebt. Je kindje wordt al snel te zwaar hiervoor.

Heb trouwens al een doek besteld bij www.babybij.nl

Hoi dames,

Marcia ik ga dit keer voor de draagdoek!! Schitterend gewoon!
Wat betreft het gewicht van je kindje Mona, ik ken mensen die hier tot hun kindje 8 maand was mee rondliepen, dus kan perfect!!!

Nu ik moet zeggen bij mijn eerste had ik een babybjorn draagzak, maar deze gaf weinig steun in mijn rug waardoor ik hem niet lang kon gebruiken, dit dan omwille van het zware gewicht na enkele maanden.

De draagzak spreekt mij het meeste aan!!
En vandaar heb ik hem ook besteld!

Liefs,
van ons...

Terug
Bovenaan