Nieuw hier...

Hallo dames!

Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen... Ik ben Betty, 24 jaar en wij zijn al 16 maanden bezig om zwanger te worden.. Nu is het zwanger worden niet zo'n probleem, ik ben tenslotte al 3 keer zwanger geweest... Alleen zijn ze alle drie verlopen in een miskraam.

We hebben alle bloed onderzoeken al gehad, en alles was goed, ook het chromosomenonderzoek. Er is dus geen enkele lichamelijke reden waardoor het steeds fout gaat.

Momenteel weten we niet meer zo goed hoe nu verder. De gynaecoloog heeft ons verteld dat er geen onderzoeken meer nodig zijn, omdat ik wel gewoon zwanger wordt. Het is dus 3 keer pech hebben...

Wij denken erover om even een break te nemen en aan de pil te gaan, maar aan de andere kant voelt dat zo tegenstrijdig! Wie gaat er nou aan de pil als ze een kindje willen? En daarnaast, hoe veel psychische pijn kan een mens verdragen zonder dat het de andere dingen in het leven (werk, relaties) gaat beinvloeden??

Liefs Betty

Hi Betty,

Welkom hier! Wat een moeilijk verhaal. Ik herken je verhaal wel, ik ben zelf nog nooit zwanger geweest, maar mijn zus heeft ook heel wat miskramen gehad voordat ze haar eerste kindje heeft gekregen, ook bij haar was er niet echt een aanwijsbare reden, en de dokter gaf aan dat het is al een dobbelsteen rollen, soms heb je geluk als je het goede getal hebt....
Snap wel dat je in n hele moeilijk situatie zit...Het is denk ik wel belangrijk dat je jezelf goed voelt in je dagelijks leven, en dan kan soms rust helpen om weer moed te verzamelen. En soms heeft je lichaam ook rust nodig... Maar kan me goed voorstellen dat je ook weer niet te lang wilt wachten.
Ik wens je heel veel sterkte! en hopelijk vind je hier een stukje herkenning!

Sparkle

hoi Betty,
welkom hier.
Ik ben Fleur,
mama van een meisje van 3 jaar.
Wij zijn ook al ruim een jaar bezig voor de 2e,maar nog niet zwanger helaas.Van ons meisje was ik binnen 2 maanden zwanger.
We zijn laatst voor het eerst naar de gyn geweest. Half mei krijgen we de uitslagen (HSG, bloed,sperma)

Hopelijk voel je je hier snel thuis.
groetjes Fleur

hoi Betty,
welkom hier.
Ik ben Fleur,
mama van een meisje van 3 jaar.
Wij zijn ook al ruim een jaar bezig voor de 2e,maar nog niet zwanger helaas.Van ons meisje was ik binnen 2 maanden zwanger.
We zijn laatst voor het eerst naar de gyn geweest. Half mei krijgen we de uitslagen (HSG, bloed,sperma)

Hopelijk voel je je hier snel thuis.
groetjes Fleur

Terug
Bovenaan