Nieuw hier!

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal.

Ik wilde me even voorstellen. Mijn naam is Lisette, ben 26 en wil samen met mijn vriend dolgraag een kleine.
Afgelopen maand gestopt met de pil en hoop dat we snel in verwachting zullen zijn. (zou leuk zijn maar we proberen er niet TE veel mee bezig te zijn ;-)
Ik vind het allemaal heel erg spannend en ben blij dat ik deze site heb gevonden!

Groetjes!

welkom!
Hihi niet teveel mee bezig zijn is vaak best wel lastig.... maar komt goed

@ marian24 Dank je wel voor je berichtje! Ik doe m'n best.

Beetje gezonde spanning kan geen kwaad, toch.. Maakt het zo geweldig om samen van te genieten!

Eerst maar eens zien hoe mijn cyclus verloopt (al ruim 12 jaar aan de pil in eerste instantie ivm zware menstruatie daarna voor anticonceptie natuurlijk).

Zal met regelmaat hier rondneuzen en mijn verhaal / momenten beschrijven!

@Starbucks

Welkom op de site!!

Ik ben ook 26 Ik ben ook afgelopen maand gestopt met de pil (ook zo rond 10 jaar geslikt)

Wij vinden het ook zo ontzettend spannend.

Hopen ook zo snel mogelijk zwanger te zijn, maar probeer wel realitisch te zijn vooral omdat ik zo lang aan de pil ben geweest. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar is best lastig vooral zo in het begin is alles nog zo spannend he.

Nou hoop voor je dat het snel lukt!!

Hebben we veel gemeen!

Ik weet dat ik realistisch moet wezen en doe mijn best.
Ik geniet ook al van deze fase! samen met mn vriend fantaseren en dromen.. mooi toch

Voor jou /jullie ook heel veel succes!

Terug
Bovenaan