Nieuw hier

Hoi allemaal,

Wat leuk zo'n mamaclub!
Ik zit toch al best een tijd op dit forum, maar had dit eigenlijk nog nooit gezien.
Ik ben nu 9 weken zwanger en uitgerekend op 5 juni.
Het is echt zo'n onzekere tijd na 2 eerdere miskramen.
We willen niet vooruit denken tot de 12 weken voorbij zijn, maar toch gebeurt dat alweer steeds vaker.

Je bent uitgerekend op mijn verjaardag! ;)

Lekker rustig aan doen en genieten hoor.. Voor zover je niet ondersteboven staat van de kwaaltjes!

Veel plezier hier!

he ik weet uit ervaring inderdaad dat je je onbewust toch zorgen maakt en over dingen nadenkt maar probeer gewoon te genieten dat is toch het beste wat je kunt doen
groetjes kelly

Ik probeer dat ook wel te doen.
Het voelt deze keer ook gewoon goed, dus daar moeten we dan ook maar van uit gaan hè.
Wat die kwaaltjes betreft, dat zijn er deze keer best veel! Ik ben de hele dag misselijk, ben erg moe en heb rugpijn.
Maar ik ben daar iedere dag weer blij mee!
Vorige keer werden die klachten al heel snel minder, dat was dus achteraf een slecht teken.
Hebben jullie al een echo gehad?

Hoi hoi,

Leuk dat je ook hier bent!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap fijn dat het deze keer goed voelt!!!
Hier nog geen echo gehad, 12 vovember als het goed is ben ik dan 9,2 weken dus spannend!!!
En jij al een echo gehad???

xxx

Door mijn miskramen mocht ik met 8 weken een echo laten doen.
Ik heb er alleen voor gekozen het pas wat later te doen. Vorige keer was ik 8 weken zwanger en kreeg ik een echo. Deze was niet duidelijk: er was wel iets, maar het was te klein voor 8 weken. Dat geeft zoveel onzekerheid, want je wordt gewoon weggstuurd om af te wachten.
Omdat ik nu tussendoor maar 1x ongesteld ben geweest weet ik niet hoe lang mijn cyclus is. Dus ik weet ook niet precies hoe lang ik zwanger ben.
Daarom wacht ik gewoon tot 10 november en krijg ik dan met 10,5 weken de eerste echo.
Wel spannend ja!

hoi jenny!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! probeer lekker te genieten! dat is natuurlijk makkelijk zeggen, het is natuurlijk heeel erg spannend! elke dag die voorbij is is er weer eentje dichter bij de 12 weken!
en dichter bij 10 november!

Terug
Bovenaan