Nieuw hier!

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,

Ook wij zijn bezig voor ons eerste kindje, erg spannend allemaal! Ben in Juli al gestopt met de nuvaring, sindsdien 2 keer ongesteld geweest.. Cyclus nog niet echt kunnen berekenen, zit nu in dag 34.. Buik is heel de week al aan het rommelen, dus ik wacht vol spanning af!

Groetjes!

spannend allemaal he? wij zitten in de eerste ronde voor een tweede kindje en vind het nog net zo spannend haha! In ieder geval van harte welkom!

hoihoi
ook ik ben (weer een beetje) nieuw
heb hier zo'n 3,5 jaar geleden ook gekletst toen we voor de eerste gingen. was toen heel snel zwanger.
heb gister mijn spiraal verwijderd en ben benieuwd hoe snel het deze keer gaat. maar we gaan er vanuit dat het nu toch min. 3-4 maanden gaat duren. maar ja mocht het eerder zijn dan is het heel welkom
wel moet ik toegeven dat ik toch wel weer spannende kriebels heb net als toen we voor de eerste gingen.

veel klus plezier en hopelijk blijven de duiveltjes lekker weg

groetjes las

Welkom...
Altijd leuk om te kletsen over iets wat je nu het meest bezig houdt, maar wat je toch nog ff voor jezelf wilt houden.
Hier ook bezig voor het eerste kindje. Inmiddels al 13 maanden gestopt met de pil en ook ERV lange cyclus.
Sterkte met afwachten...

Nou ik heb vanochtend toch maar een test gedaan, gewoon omdat mn buik al dagen zo zat te rommelen en ik echt het gevoel had dat ik zwanger was.. Vannacht zelfs over gedroomd! Maar helaas..... Niet zwanger maar ook nog niet ongesteld! Hopelijk komt het nu snel, dan kunnen we weer op naar de volgende ronde!!

Terug
Bovenaan