A
Anoniem
Guest
hallo ik ben mariejan en ben nu 7 dagen overtijd en ik hoop dat ik ongsteld wordt een beetje dubbel gevoel zal ik maar zeggen ene kant ja leuk weer een kleintje maar aan de andere kant nee liever niet ben nu 40 jaar heb een zoon van 10 jaar waar ik men handen aan vol heb heb drie maal in de week hulp voor hem hij zit op speciaalonderwijs en heb net al men kinderuitzet verkocht durf nog geen test te doen erg he zit telkens te denken het komt wel maar ik ben nooit zo lang overtijd geweest toch wel met men eerste voel me niet echt lekker zal wel de griep zijn waarom bang zou je zeggen met de bevaling van men zoon hebben we bijde net geret was kantje boord heb weinig mee gemaakt van de bevaling en dat wil ik niet weer en men man ook niet hij zat toen met de neus boven op was voor hem geen leuke ervaring men moeder zou niet blij zijn en men schoonouders helemaal niet nu zit ik maar te piekeren rook nu teveel oke als ik zwanger zou zijn is het welkom makelijk zat binnen kort ga ik testen heb zo iets nog een weekje wachten jeetje die onzekerhijd anders naar de huisarts liefs van mij