nieuw hier

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben mariejan en ben nu 7 dagen overtijd en ik hoop dat ik ongsteld wordt een beetje dubbel gevoel zal ik maar zeggen ene kant ja leuk weer een kleintje maar aan de andere kant nee liever niet ben nu 40 jaar heb een zoon van 10 jaar waar ik men handen aan vol heb heb drie maal in de week hulp voor hem hij zit op speciaalonderwijs en heb net al men kinderuitzet verkocht durf nog geen test te doen erg he zit telkens te denken het komt wel maar ik ben nooit zo lang overtijd geweest toch wel met men eerste voel me niet echt lekker zal wel de griep zijn waarom bang zou je zeggen met de bevaling van men zoon hebben we bijde net geret was kantje boord heb weinig mee gemaakt van de bevaling en dat wil ik niet weer en men man ook niet hij zat toen met de neus boven op was voor hem geen leuke ervaring men moeder zou niet blij zijn en men schoonouders helemaal niet nu zit ik maar te piekeren rook nu teveel oke als ik zwanger zou zijn is het welkom makelijk zat binnen kort ga ik testen heb zo iets nog een weekje wachten jeetje die onzekerhijd anders naar de huisarts liefs van mij

hoi

ten eerste welkom en ten tweede zal ik toch even gaan testen, dan ben je de onzekerheid kwijd en kun je verder kijken wat je wilt.
dat je bij je eerste bevalling een nare ervaring hebt opgedaan wil echt niet zeggen dat het bij deze ook zo zou zijn.. geen enkele bevalling/zwangerschap is het zelfde.
maar bergijp ik goed uit je verhaal dat jou ouders en je schoonouders niet blij zijn als je weer zwanger zou zijn?? meid het is een gegeven en er zijn hier genoeg vrouwen die er een moord voor zouden willen doen om zwanger te zijn en het heel moeilijk bij gaat... als je wel zwanger bent, en je wilt het houden dan is het jou keuze!

sterkte!!

Hoi Mariejan,

Onzekerheid is altijd vervelend. Ik stel ook voor om te gaan testen, dan heb je zekerheid.
Kan zijn dat door de spanning je menstruatie uit blijft..

sterkte! liefs

hallo zo ik heb zekerheid niet zwanger hoefde ook geen test te halen pffffffff maar het heeft ons wel aan het denken gezet we gaan hier nog even praten maar we gaan mischien toch voor een tweede in men gedachte had ik allang de babykamer ingericht en zitten denken hoe ik men zoon zal vertellen maar nu ben ik wel blij we gaan denk ik volgend jaar bezig eerst moet men man herstellen van de henia operatie liefs van mij ik blijf hier wel lekker rond kijken oja men zoon heeft autisme adhd en kleinfeltersyndroom en noeltje met de bevaling waren men zoon en ik bijna overleden hij was twee weken telaat ik had weejen van vrijdag tot maandag en toen moesten we met spoet naar het ziekenhuis ik wil niemand bang maken maar dat was voor men man niet pretig ik moet wel even denken wat men kraamhulp toen zij zij kwam en ik was buiten met men honden en dat was op dag 2 van men kraamtijd of ik niet goedwijs was sorry men honden hadden me nodig hahaha iedereen veel plezier met je zwangerschap en geniet er van liefs mariejan

hoi mariejan

dus je bent ongesteld geworden (neem ik aan :) )
mocht je wel kiezen voor een tweede, zou ik je zoon wel tijdig voor bereiden op wat er komen gaat. Je geeft aan dat hij autistisch is, en deze mensen hebben duidelijkheid nodig. Mocht je zwanger raken dan kun je hem hier op voorbereiden....sorry ik doe dit automatisch, Ik werk met dit soort mensen met autisme en een beperking.
nou hopenlijk komen jullie eruit en wie weet zien we je nog wel eens op het forum

hoi noeltje dat waren we zeker van plan om hem goed voor berijden en met alles betrekken dan is voor hem ook duidelijk ik heb hem gisteren even gepolst hoe hij er over zou denken ene kant leuk om mee te spelen en aan de andere kant is hij bang dat ik geen tijd voor hem zou hebben ik heb tegen hem gezecht dat mama altijd mee gaat naar zwemmen en drummen en fitkids dat ik blijf voetballen met hem ja hij is wel 10 maar gevoelsmatig is hij 5 jaar ik spreek julie vast nog wel groetjes mariejan

Terug
Bovenaan