nieuw hier

Hallo allemaal,

Ik wil me graag bij jullie aansluiten. In augustus verwachten we ons 4e kindje, niet helemaal volgens de planning, maar zeker welkom. Ik merk dat ik er totaal nog niet mee bezig ben, mis het voorwerk zeg maar ;-) Maar ik hoop dat het hier een beetje gaat komen. Ik weet niet hoever ik ben, verwacht zo'n 6 weken, maar in het nieuwe jaar krijgen we de echo. Tot die tijd ga ik onder een pseudoniem, want ik weet dat er ook familie hier meekijkt ;-)

groetjes Mieke ;-)
 
Hoi!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Bij mij eigenlijk hetzelfde; 7 weken zwanger van ons 4e kindje (ondanks Cerazette), maar nu heel blij. Wij hebben volgende week een echo.

 
Hoi, hoi,

Van harte gefeliciteerd!
Hier ook zwanger van de 4de! Wel 'gepland', maar toch ook weer heel spannend. Hoe gaan anderen reageren, inderdaad, veel mensen kunnen zich er weinig bij voorstellen dat je 4 kinderen zou willen. Maar vooral spannend voor onszelf, hoe zal het logistiek allemaal lopen met 4 kids. Maar goed, ik ga er vanuit dat voor elk eventueel probleempje een oplossing is....
Geniet van je zwangerschap!
 
Gelukkig zijn 3 van de 5 verloskundigen waar ik straks heen gaan ook moeder van 4 kids. Op de een of andere manier doet dat me goed. Mijn man zegt ook laat maar lekker kletsen, maar ja ik trek me altijd zo het van anderen aan. Maar wij zijn ook ook van mening dat overal een oplossing is hoor! Alleen die auto... die zal toch vervangen moeten worden. En we gaan in juni trouwen dus niet echt de financiele middelen voor een nog grotere auto op dit moment.
 
Ik vind het nu ook hartstikke leuk dat ons 4e kindje er aan komt. 't Was niet echt de bedoeling aangezien onze jongste nog geen 5 mnd is. Ook wij zullen een andere auto moeten. De kids hebben straks wel allemaal een eigen slaapkamer, dus dat is wel fijn.
 
jeeee, wat leuk al die zwangeren van meerdere kinderen!!
ik ben zwanger van onze derde, heb al een dochter van 5 en een zoon van 3.5
eerste week jan heb ik een echo, denk nu zelf zo'n 7 weken te zijn....
succes allen!!
 
Terug
Bovenaan