Nieuw hier..

Hallo allemaal!

Ik wil me ook even voorstellen hier... ben 10 september uitgerekend van mijn 1e kindje.. In november helaas een miskraam gehad, dit maakt het nu extra spannend. Ik lees dat veel het toch ook al vroeg vertellen. Heb ik vorige keer ook gedaan maar vond het toch lastig om van de mk te vertellen. Vandaar dat ik het nu echt nog even stil wil houden..
Ik heb geregeld last van buikpijn.. borsten beginnen nu gevoelig te worden. Misselijheid eigenlijk nog niet. Herkennen jullie ook die buikpijn in de eerste weken van de zwangerschap??

Hoi Dionne, welkom op ons mamaclubje :) Ik heb vorige week (week 4/5) ook buikpijn gehad en ook heel erg pijn in mijn onderrug. Ik werd er 's-nachts zelfs wakker van. Nu is het veeeel minder. Nu merk ik echt dat het mijn darmen zijn.
Borsten staan ook op scherp :) Zijn ook heel pijnlijk, vooral als ik alleen een hempje aan heb en dan de trap af loop etc.
"Gefeliciteerd met je zwangerschap"
Groetjesssss

Hoi Dione,
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk gaat dit keer wel alles goed, daar duimen we voor! Van buikpijn heb ik geen last, ben wel misselijk.

Hoi Dione,
Ik had rond mijn 4/5 week ook veel last van kramperig gevoel...ni is dat echt weg...borsten staan ook recht vooruit lol maar ik ben zo vreselijk moe....en veel hoofdpijn...Zoals je leest ..ik ben een bonkje hormonen.

Gefeliciteerd met je zwangerschap...

Hee iedereen,
Die buikpijn herken ik ook wel. Heb er nu nog steeds soms een beetje last van, blijkt het rekken van de spieren rondom de baarmoeder te zijn. Niet iets om meteen van in paniek te raken dus. Vandaag maar een nieuwe bh gekocht, ben nu 5 weken en 3 dagen en al een hele cupmaat gegroeid. Als dat zo doorgaat val ik volgens mij straks nog voorover haha!

Hoi Dione en alle anderen natuurlijk!

Ik ben ook niet misselijk, maar wel duizelig en heel moe.
En ook veel last van onderbuik, soms een harde steek in mijn onderbuik en hele gevoelige borsten.
Maar goed, alles is beter dan misselijk zijn :)
Sterkte!

Gefeliciiteerd als eerste.. en ik ben ook niet veel misselijk eigenlijk met vlagen,wel extreem moe en af en toe last van me buik maar lijkt meer op bandenpijn als op buikpijn zeg maar.Welkom leuk dat je meeschrijft en leest.

liefs nice

Gefeliciteerd.

Ik heb ook geregeld last van buikkrampjes en ben wel licht misselijk ( niet overgeven).
Ook ontzettend veel last van mijn borsten.
Ik heb zelf exceem en nu heb ik behoorlijk droge borsten en rode plekken op mijn borsten.

Terug
Bovenaan