Nieuw hier!

Hai hai!!

Ik was al wel een tijdje actief op het "zwanger zijn" forum, maar nu heb ik de mama club van augustus 2011 ook ondekt:)

Ik ben Anne, 25 jaar. Wij zijn na 3,5 jaar en een x aantal IUI behandelingen verder nu eindelijk zwanger van ons eerste kindje. Is erg spannend allemaal:) De eerste 2 echo's waren goed. Vandaag ben ik 8,3 weken zwanger!

Lijkt me erg leuk om hier alle ervaringen te lezen/delen en in het speciaal van de vrouwen die al een kindje hebben:)

We schrijven! Groetjes, Anne
 
Hoihoi,

ook ik ben nieuw hier! Dus jij ook welkom Anne!
Ik ben net als jou zwanger van ons eerste kindje. Komende maandag hebben we onze eerste echo, zooo spannend! Vind het nog wel allemaal heel onwerkelijk maar misschien verandert dat maandag.
Inmiddels ben ik ongeveer 8 weken en 2 dagen...

groetjes, Lincy
 
@Lincy, wat leuk, dan lopen we gelijk:)
Die eerste echo is zo leuk!! Vooral als je het hartje goed kan zien:). Wij hebben een echo gehad met 7 weken en toen was het hartje wel te zien, maar nog neit te horen en met 8 weken hebben we het gehoord:) Het is zooo leuk!! Veel plezier morgen!!!
 
Spannend overmorgen heb ik een echo alsof ik het van te voren nog niet kan geloven, te mooi om waar te zijn!! Welkom!
 
Hallo

Ik ben nieuw hier en zwanger van me 2de kindje ben uitgerekend op 15 augustus ben nu ongeveer 9 a 10 weken zwanger en krijg 26 januari mijn eerste echo

Groetjes Greetje
 
Terug
Bovenaan