Nieuw hier!!

Hallo Allemaal,

Allereerst iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben Melanie ik ben 21 jaar oud & ik heb een prachtige dochter van 2 jaar & 10 maanden (Ja een hele jonge mama!)
Ik heb afgelopen vrijdag postief getest alleen het streepje was erg licht toen zaterdag nog 2 keer en weer best licht (al wel iets donkerder dan de 1ste x) en zostraks nogmaals een test gedaan & ook die niet heel erg donker maar zeker heel duidelijk te zien dus ik ga dr maar van uit dat ik nu weer zwanger ben & dat zou betekenen dat ik op 11-september-2011 uitgerekend ben:)!
Ik heb op 8 februari mn 1ste echo & afspraak bij de verloskundige maar kan haast niet meer wachten!
Ik wens iedereen vast een heel fijne zwangerschaps toe en ik zie dr na uit om met iedereen gezellig te kletsen over onze zwangerschappen(en alles daarom heen natuurlijk :) )

Groetjes Melanie

Hoi Melanie,
Gefeliciteerd! Ik ben ook een jonge moeder van 20. Ik heb een zoontje van 2 jaar en 2 maanden!
Ik had precies hetzelfde als jij met die testen. Ik heb er 2 gedaan en allebei een licht streepje, dus ik ga dr inderdaad ook maar vanuit dat ik zwanger ben. Ik durf eigenlijk geen 3e test meer te doen. Bang dat ie negatief aangeeft:p.
Ik ben 6 september uitgerekend!

Terug
Bovenaan