Nieuw hier

Hallo allemaal,

Ik ben nu 16 weken zwanger en vind het helemaal geweldig, alleen nog wel wat onzeker.
Het is namelijk mijn eerste en groei nog niet hard ben nog weinig tot niets aangekomen en dat zijn dus allemaal dingetjes die me onzeker maken.
Vorige week nog bij de verloskundige geweest en dan was allemaal wel goed, dus dat geeft dan wel even weer een goed gevoel.

Ben blij als ik straks de kleine kan voelen, 4maart gaan we echo de 20 weken echo maken en als dat geweest is zal ik me vast wel weer wat beter voelen.

Groetjes,
Danielle

hey meid

leuk dat je hier ook bent gekomen... helaas bij vele vrouwen is de onzekerheid goed aanwezig ... dus kunnen er mee over praten... hopelijk neemt het wat af als je de 20 weken echo hebt!

xxx

Hoi meid! welkom :D

Met mijn eerste zag je met 16 weken ook nog niks, pas echt na de 20 dat ik begon te groeien, en het komt vaak genoeg voor dus maak je geen zorgen. Ik ben nu zwanger van de tweede dan groei je wat sneller ( zeggen ze ) maar ik heb weer nog maar een bescheiden buikje voor 20 weken. Maar 't kindje groeit goed dus niks mis mee

Geniet er lekker van! En voor je het weet begint het te trappelen, en als je je onzeker voelt kan je ten alle tijde natuurlijk even de VK bellen.

Liefs

Hey welkom bij de club!!

Ook ik ben 16 wkn en voel me goed dacht af en toe ben ik dan wel zwanger?
Verder zie j niet veel nog en ook voor mij geld het is de eerste. Maak je niet druk geniet ervan het gaat zo snel.
Het is toch heerlijk de gedachten dat er een UK in je buik groeit en je straks mama wordt? Nog genoeg dingen om je straks onzeker om te voelen. Weet er zijn miljarden vrouwen voor ons gegaan.
Het komt allemaal goed!!!

liefs

Hallo,

Welkom, Bij mijn eerste had ik geen buik en heb ik tot zijn geboorte met 33 weken mijn eigen kleren aangekunt, met gemak zelfs. Nu ben ik 15,3 weken zwanger nog niks aangekomen en draag nog steeds mijn eigen kleren. Het maakt mij soms ook onzeker, maar als ik de uk dan weer op de echo ziet of ik evoel een plopje in mijn buik dan denk ik ah het zit toch allemaal goed.

Liefs Danielle

Welkom bij de juli mamma's!
Het wil helemaal niks zeggen hoor dat je nog niks ziet...ik ben 17 weken zwanger van ons 3de en 4de kindje en bij mij is er ook nog niet veel te zien...ik had gedacht dat het heel snel zou gaan en vooral met een tweeling maar ik heb waarschijnlijk veel ruimte van binnen..
Geniet van je zwangerschap!

Groetjes

Hallo en welkom bij de club!
Herken je gevoel helemaal, maar ben afgelopen week toch wel nodige gegroeid. Komt dus vanzelf goed. Mooie is je hoeft er niks voor te doen...
Wanneer ben je uitgerekend? Ik de 25e en heb 9 maart de 20wk echo. Hoor graag hoe het was.

Liefs

Terug
Bovenaan